رپورتاژ اگهی

در فکر بادمجان بودم که ناگهان پولدار شدم

در فکر بادمجان بودم که ناگهان پولدار شدم

اولین راز موفقیت ثروتمندان این است که از جسم و روح خودشان مراقبه میکنند. اگر روح و جسم خود را سالم نگهدارید مطمعا باشد در زندگی و در موفقیت شرط اساسی است. من با بادمجان توانسته ام کسب درآمد کنم و پولدار بشوم. این مقاله در مورد بادمجان است در موفقیت شما هم نقش اساسی خواهد داشت.

بادمجان شمالی

یکی از خوشمزه تزین و محبوب ترین انواع غذاها که در سراسر جهان از آنها به شیوه های مختلف استفاده می شوند، خورش بادمجان شمالی سیاه است که در بسیاری از مراکز طرز تهیه ی این غذا را آموزش می دهند. بادمجان سیاه یکی از گیاهانی است که به شیوه های مختلفی کشت و تولید می شوند که دارای طعم و اندازه های متفاوتی نیز می باشند. خورش بادمجان یکی از لذیذ ترین و خوشمزه ترین خورشهای موجود در کشور است که به همین دلیل افراد زیادی مشتاق به یادگیری طرز تهیه ی آنها می باشند که در مراکز مربوطه، طرز تهیه ی این خورش آموزش داده می شود.در هر شهر، رستورانهایی وجود دارند که انواع خورش بادمجان سیاه را به فروش می رسانند که هر کدام دارای طعم و عطرهای مختلفی هستند که از قیمتهای متفاوتی نیز بهره مند می باشند. بادمجان به کار رفته در تولید خورش، مهم ترین نقش را در طعم و کیفیت این نوع خورش بر عهده دارد که به همین دلیل، هنگام خرید بادمجان، باید به کیفیت و نوع آنها توجه داشته باشید تا بتوانید خوش طعم ترین آنها را تهیه و خریداری کنید.

بادمجان شمالی

بادمجان فرانسوی

گیاهی خوراکی از تیره بادمجانیان که بادمجان نام دارد در انواع بادمجان فرانسوی، هلندی، انگلیسی و ارمنی موجود هستند که هر کدام دارای شکل و ظاهری متفاوت می باشند. برخی از مردم آن را بی خاصیت می دانند ولی بادمجان لامپی سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی می باشد، همچنین دارای خاصیت دارویی است که برای سلامتی و همچنین منبع مهم غذایی برای انسانها بشمار می رود. بادمجان از خانواده سیب زمینی، گوجه فرنگی و فلفل شیرین می باشد و منبع غنی از پتاسیم، کربوهیدرات، ضد ویروس، بتاکاروتن و ویتامین A می باشد. یکی از خوشمزه ترین و کم دانه ترین بادمجان های دنیا بادمجان ژاپنی است که با خرید بذر آن می توانید براحتی این بادمجان را بکارید. جالب است بدانیم که دلمه ی بادمجان به نسبت در ایران کمیاب می باشد اما از فصل تابستان تا اوایل پاییز می توان آن را تهیه کرد.این بادمجان برای کسانی که به بادمجان حساسیت دارند بسیار مناسب است چرا که با خوردن آن دچار حساسیت نمی شوند. بخاطر طعم شیرینی که دارد مناسب برای پخت و پز و کبابی می باشد و همچنین هنگام پخت رنگ پوست آن تغییر نمی کند که این ویژگی باعث متمایز شدن آن از بقیه بادمجان ها شده است. با استفاده از ورقه های بادمجان یک غذای راحت را میتوان درست و سرو کرد.

بادمجان فرانسوی

بادمجان کبابی

بسیاری از مردم به اشتباه بادمجان کبابی را در گروه سبزیجات قرار می دهند در حالی که بادمجان جزء صیفیجات است و اینکه بادمجان سیاه چه طبعی دارد و درصد کالری آن چه میزان می باشد. بادمجان سیاه امروزه به شکل چهار فصل نیز در بازار موجود است اما قاعدتا کیفیت بادمجان در فصل اصلی آن بسیار بیشتر است و در هر حال شما امروزه می توانید در تمام طول سال به بادمجان سیاه دسترسی داشته باشید و از خواص آن به اشکال مختلف بهره مند شوید.می توان ادعا داشت بادمجان جزء مواد غذایی است که بیشترین تنوع طبخ و دستور غذایی را دارد و صدها نوع غذا، خوراک و پیش غذای مختلف مثل خورشت بادمجان را می توان به کمک بادمجان تهیه کرد.

بادمجان کبابی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا