رپورتاژ اگهی

چرا راه رسیدن به ثروت را دشوار می دانید؟

چرا راه رسیدن به ثروت را دشوار می دانید؟

اکثر مردم مسیر رسیدن به ثروت و موفقیت را بسیار دشوار و سخت می دانند در حالی من خیلی راحت با محصول چیلر در آرامش کامل ثروتمند شدم که در اینجا با سه مورد از آنها آشنا می شوید.

چیلر هوا

کمتر بودن قطعات متحرک و استهلاک پایین موجب دوام و طول عمر بالای این محصول می شود چیلر هوا به گونه ای طراحی شده اند که کمترین میزان سر و صدا را در بین کمپرسورها دارند حفاظت از موتور و سایر قطعات در این دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به این منظور سیستم محافظ الکترونیکی در آن به کار رفته است.

امروزه در بسیاری از کارخانجات مخصوصا صنایع غذایی از چیلر اسکرال صنعتی استفاده می شود چیلر اسکرال دو وظیفه عمده در صنایع غذایی بر عهده دارد اولین وظیفه آن پروسه ایجاد سرمایش در دستگاه ها جهت خنک و سالم نگه داشتن مواد غذایی و نوشیدنی ها و دومین وظیفه آن ایجاد هوای خنک و کنترل دما و رطوبت محیط کارخانه است.

چیلر هوا

چیلر اسکرال

امروزه نسل جدیدی از کولر و وسایل سرمایشی چیلر اسکرال متولد شده است که قادر است دمای داخل خانه ها و ادارات و ساختمان ها را تا حد خیلی زیادی پایین بیاورد و هر خانه یا فروشگاهی را به بهشتی در بین هوای داغ بیرون تبدیل کند.

در شیوه مستقیم این محلول در مدار دستگاه های تولید و بسته بندی مواد غذایی قرار می گیرد و در روش غیر مستقیم به واسطه دستگاه هواساز هوای سرد تولید می شود که در کنترل تهویه فضای سالنها و ایجاد هوای سالم و خنک نقش دارد.

امروزه با وجود چیلرهای اسکرال پیشرفته زندگی انسان تسهیل شده و باعث رشد صنایع متعددی گشته است چیلر هوا خنک صنعتی در انواع صنایع و کارخانجات، ساختمانهای اداری و مسکونی، تالارها، سینماها و سالنهای هماش، سالن های ورزشی، مراکز بهداشتی و درمانی و سوله ها و هر جایی که نیازمند هوای خنک و سرد است، به کار می روند.

چیلر اسکرال

چیلر جذبی

شرکت ما تولید کننده و عرضه کننده انواع چیلر از جمله چیلر جذبی با قیمتی مقرون به صرفه است اجزای تشکیل دهنده  چیلر اسکرال علاوه بر دستگاه کمپرسور شامل کندانسور، یک اوپراتور و سیال خنک کننده می شود این چیلرها بر پایه سیکل تراکمی عمل کرده و محیط اطراف را خنک می نمایند.

در سیستم تراکمی، سیال مبرد کار سرما سازی را انجام می دهد این گاز سیال مبرد حرکت خود را از کمپرسور آغاز کرده و با ورود به دستگاه کمپرسور فشرده شده و دما و فشار آن افزایش می یابد.

سپس با عبور از خط لوله به کندانسور رسیده و پس از انجام عمل تقطیر، با رسیدن به شیر انبساط، فشار و دما پایین می آید و در این مرحله سیال وارد دستگاه اوپراتور می شود.

چیلر جذبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا