رپورتاژ اگهی

ترشی چاشنی ثروت را برایم به ارمغان آورد!

ترشی چاشنی ثروت را برایم به ارمغان آورد!

شناسایی فرصتها و نیازها باعث می‌شود که افراد به ثروتهای بسیار بزرگ دست پیدا کنند. پس برای ثروتمند شدن در ایران، باید نیازهای روز جامعه خود را به ‌خوبی شناسایی کنید و در مسیر برطرف کردن این نیازها به ‌درستی  قدم بردارید. من از فرصتی که برایم پیش آمده بود نهایت بهره را بردم و با آشنایی و فعالیت در حوزه انواع ترشیجات ثروت را چاشنی زندگی ام کردم. در ادامه شما را با چند نمونه ترشی بیشتر آشنا می کنم، همراه من باشید.

ترشی بندری خانگی

در بازار تنوع قیمت ترشی بندری خانگی و انواع ترشیجات وجود دارد که بر حسب نوع شیشه و بسته بندی یا فلله بودن محصول متفاوت است.

در تولید ترشی بندری با کیفیت از گل کلم، گوجه های کاملا رسیده، هویچ، خیار، بادمجان متوسط، موسیر خشک، سیر، سیب زمینی ترشی، ساقه کرفس، رب انار، سرکه، پیاز، فلفل سبز تند، تمر هندی، سیاه دانه، سبزی معطر و  ادویه های ترشی استفاده می شود.

این ادویه عبارت اند از نمک، فلفل سیاه، تخم گشنیز، فلفل قرمز، گلپر، سیاه دانه و جوز هندی است استفاده می شود که به خوبی میزان ویتامین و مواد مغذی بسیار زیاد ترشی بندری را نشان می دهد.

ترشی بندری خانگی

ترشی لیته بادمجان خانگی

مواد خوراکی ترش از دیرباز در سفره ما ایرانیها وجود داشته اند که یکی از آنها انواع ترشی بوده و معمولا همراه غذا سرو می شوند، قیمت ترشی لیته بادمجان خانگی بسیار ناسب و مقرون به صرفه است.

با ما در این مطلب همراه باشید تا با طرز تهیه ترشی لیته بادمجان سیاه آشنا شوید ترشی بادمجان نیز یکی از خوشمزه ترین تنقلات برای مصرف در کنار غذا است که مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه آن شامل:

  • سرکه سفید: ۱ یا ۲ پیمانه
  • بادمجان سیاه قلمی: یک کیلو
  • هویج تازه: ۲ عدد
  • فلفل دلمه ای رنگی: ۲ عدد
  • سیر: ۵ حبه
  • فلفل تند سبز: ۳ عدد
  • سیاه دانه، زردچوبه و پودر فلفل سیاه: هر کدام ۱ قاشق چایخوری
  • جعفری، نعناع و ترخون خشک شده یا تازه: هر کدام ۱ قاشق چایخوری

ترشی لیته بادمجان خانگی

ترشی انبه شیشه ای

با توجه به این نکته که به دلیل نوسانات ارز نمی توان قیمت ترشی انبه شیشه ای را به صورت دقیق بیان نمود ولی می توانید از طریق مراجه حضوری به مراکز فروش از قیمت تعیین شده این ترشی بسیار خوشمزه و پرفروش مطلع و آگاه شوید.

همانطور که می دانید ترشی انبه یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین ترشیهای مصرفی در بین ایرانیان می باشد، چرا که می توانید به راحتی ترشی انبه تند غلیظ خانگی درست نماید و از آن در کنار انواع غذاها مصرف نمایید و لذت ببرید.

این ترشی خوشمزه این ترشی انبه زادگاه آن در کشور هند می باشد و در بسیاری از شهرهای جنوبی کشورمان تعلق و طرفداران بسیاری دارا می باشد.

ترشی انبه شیشه ای

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا