رپورتاژ اگهی

قیمت عینک آفتابی زنانه اصل

قیمت عینک آفتابی زنانه اصل

اصولاً خانمها عینکهای آفتابی با فریم بزرگ که دسته های پهنی دارند را انتخاب می کنند زیرا این مدل عینکها برای آنها زیباتر نشان می دهد. علت این مدل طراحی به منظور ظریف و بسیار زیبا تر نشان دادن فرم صورت بانوان می باشد. از آنجایی که عینک آفتابی زیبایی بانوان را چندین برابر می کند و هر خانمی به دنبال تجلی زیبایی در صورت خود به بهترین نحو می باشد پس به همین منظور بسیاری از خانمها به جای آن که به دنبال عینک یونیسکس و یا همان اسپورت باشند بیشتر به دنبال عینکهایی هستند که دارای ظرافت خاص در طراحی و ساخت باشند. یکی دیگر از مشخصات عینک آفتابی زنانه توجه به رنگ آن است که اصولاً از رنگهای شاد همانند آبی، قرمز، زرشکی، نارنجی، طلایی و غیره ساخته شده اند.
قیمت عینک آفتابی زنانه اصل
این روزها در بین تمامی مردم یکی از مهمترین اکسسوریها عینک آفتابی می باشد که با توجه به تنوع زیادی که در بین مردانه و زنانه وجود دارد شما باید از ویژگیهای یک عینک آفتابی زنانه کاملاً مطلع باشید تا بتوانید انتخابی بهتر، شیک تر و مناسب تری را برای خود داشته باشید. برخیها فقط تزئینات هنری را نشانه زنانه بودن عینک می دانند در صورتی که برخی از آنها فاقد هر گونه تزئینی می باشند. با ما همراه باشید تا ویژگی یک عینک آفتابی زنانه خوب را برای شما بیان کنیم. علاوه آن که فرم صورت شما در انتخاب عینک بسیار تاثیر گذار می باشد توجه به این نکته که این عینک برای آقا یا خانم طراحی شده است نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. یکی از بارزترین و شاید اصلی ترین مشخصه عینک آفتابی زنانه چه طبی باشد و چه صرفاً آفتابی، توجه به اندازه فریم و پهنای دسته ها می باشد.

قیمت عینک آفتابی

در حال حاضر سه نوع استاندارد که شامل: استاندارد استرالیا، اروپایی و ایالات متحده آمریکا می باشد برای ارزیابی عینک وجود دارد. استاندارد استرالیا: بر این اساس سطح صفر کمترین میزان محافظت از چشم را در مقابل اشعه uv دارد و سطح 5 بیشترین میزان را دارد. استاندارد اروپایی: سطح صفر کمترین محافظت، سطح 2 کافی، سطح 6 خوب و سطح 7 محافظت کامل را دارد که سطح 7 نشان CE را کسب می کند. استاندارد ایالات متحده آمریکا: بر این اساس لنز عینک نباید بیشتر از 1 درصد از اشعه ماوراء بنفش را انتقال دهد. یکی از کالاهای اساسی که به صورت روزمره از آن استفاده می شود عینک آفتابی می باشد که قیمت آن در مراکز مختلف با یکدیگر فرق دارد، همچنین میزان خرید و فروش عینک دخترانه و زنانه بیشتر می باشد.
قیمت عینک آفتابی
عوامل مختلفی وجود دارند که قیمت عینک آفتابی را تعیین می کنند که شامل موارد زیر می باشند: مورد اول برند تولید کننده عینک است. مورد دوم جنس فریم عینک بوده که از چه مواد اولیه ای ساخته شده است. و آخرین مورد جنس و برند تولید کننده عدسی عینک می باشد. در هنگام تهیه این محصول حتما باید عینک آفتابی طبی را انتخاب کنید که استاندارد باشد، عینک اگر استاندارد نباشد، نمی تواند از ورود پرتوهای مضر به چشم جلوگیری کند و هنگامی که هوا تاریک می شود، مردمک چشم باز می شود و اگر شیشه عینک مناسب نباشد میزان زیادی از اشعه های مضر به چشم وارد می شود، خرید عینکی که استاندارد نیست باعث سوزش چشم و آسیب رسیدن به آن می شود بنابراین باید ویژگیهای عینک استاندارد را بشناسیم تا بتوانیم آن را از غیر استاندارد تشخیص دهیم.

عینک آفتابی اصل

مدل عینک آفتابی، فرم کشیده، مربعی، کاملا گرد، دایره ای، بیضی شکل، مستطیل، پروانه ای برای انتخاب یک عینک آفتابی مناسب به سلیقه و استایل هر فردی بستگی دارد باید برای خرید عینک سبک و زیبا به نکات مهمی توجه نمایید از جمله: عینک باید متناسب چشمهایتان باشد نباید به قدری بزرگ باشد که ابروهایتان پنهان شود. از عینکهای بسیار کوچک یا سفت که گوشهایتان را اذیت کند استفاده نکنید. در انتخاب قاب باید توجه کنید که قابها بیرون از صورت نزند اندازه آن باید متناسب صورت باشد. همچنین از عینک که لبه های بزرگ دارد روی گونه قرار می گیرد زا خریداری آن خودداری کنید. اگر عمل زیبایی صورت انجام داده اید بهتر است از عینکهای سبک و پلاستیکی استفاده کنید. برای بسیاری از خریداران سوال می باشد آیا عینک آفتابی سبب نابودی اشعه چشم شود؟ در هنگام انتخاب عینک باید دقت کنید.
عینک آفتابی اصل
در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی برای درمان و پیشگیری بیماریهای چشم پزشکان توصیه می کنند از عینک آفتابی اصل و با کیفیت استفاده نمایید با وجود محصولات تقلبی بسیار در بازار پیدا کردن یک عینک آفتابی اورجینال سخت می باشد شما می توانید بهترین عینکها را از مجموعه ما با کیفیت اصلی دریافت نمایید. پیشنهاد می کنیم حتما از کالای اصل استفاده کنید چراکه عینکهای تقلبی آسیب بسیاری به چشمهای شما وارد می شود و برخی افراد دچار بیماری خشکی چشم یا سندرم خشکی دچار هستند زیرا برای محافظت چشمهایتان در برابر جو هوای خشک یا گرد و غبار باید از عینک آفتابی درجه یک و مرغوب استفاده کنید. اکثر افراد میانسال با بیماریهای زیادی دسته پنجه نرم می کنند یکی از بیماریهای رایج شده به نام آب مروارید می باشد برای آنهایی که مبتلا به این بیماری هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا