رپورتاژ اگهی

آشنایی با محصول چیلر درآمدم را رونق داد

آشنایی با محصول چیلر درآمدم را رونق داد

حتی در خواب و رویا هم نمی‌دیدم که روزی درآمد و سود بالایی داشته باشم و در آرامش کامل زندگی کنم که آشنایی با محصول چیلر مرا به ثروتی که همیشه آرزویش را داشتم رساند که با سه نمونه از آن ها آشنا می شویم.

چیلر اسکرال

جهت خرید چیلر اسکرال تراکمی مینی با قیمت استثنایی به سایت ما مراجعه کنید بشر همواره به دنبال راه حلی بوده است تا محیط زندگی خود را خنک کند و از گرما و حرارت آفتاب به مکانی خنک و دلپذیر پناه ببرد.

در زمان های قدیم که وسایل سرمایشی وجود نداشت، انسان از راهکارهایی مثل معماری خاص که خانه را خنک می کرد بهره می گرفت یا جلوی پنجره های خود را با حصیر می پوشاند تا جلوی حرارت خورشید را بگیرد و با کمی آب پاشی با جریان هوا محیط داخل خانه را خنک می کرد بعدها پنکه و کولرهای آبی را اختراع کرد که در زمان خود تحولی شگرف در زندگی به شمار می آمد.

چیلر اسکرال

چیلر تراکمی

امروزه با وجود انواع مختف کولر گازی و چیلر تراکمی، تحمل گرمای تابستان برای مردم بسیار آسان تر شده است این چیلرها مشخصات فنی و مزایای خاصی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم از چیلر اسکرال جهت سرد سازی فضای منازل، ادارات، فروشگاه ها و مراکز تفریحی و نیز سردخانه ها استفاده می شود.

این دستگاه یک چیلر تراکمی است که دلیل نامگذاری آن به نوع کمپرسوری که در آن به کار رفته است برمی گردد کمپرسورهای اسکرال برای ظرفیتهای پایین بسیار پر کاربرد است و ایجاد سر و صدای کم و نگهداری آسان از مزایای دیگر این کمپرسورهاست.

این کنترل دما به منظور شکل دهی و نگه داری از مواد غذایی خاصی مثل بستنی توسط دستگاه های مکمل دیگری مثل هوا ساز انجام می گیرد نقش اساسی چیلر خنک سازی محلول آب و گلیکول هاست که به دو طریق مستقیم و غیر مستقیم در صنایع کاربرد دارد.

چیلر تراکمی

چیلر جذبی

در قسمت اوپراتور سیال خنک کننده با آب گرم تماس پیدا می کند و گرمای آن را جذب می نماید و سیال مبرد مایع به گاز تغییر شکل می دهد با تکرار پیوسته این عمل، آب چیلر جذبی خنک شده و باعث ایجاد هوای خنک می شود.

برای خرید چیلر اسکرال سه فاز به شما پیشنهاد می کنیم که از محصولات بی نظیر سایت ما دیدن کنید چیلر اسکرال دارای مزایایی است که موجب برتری آن نسبت به سایر چیلرها می گردد که شامل موارد زیر می گردد:

نگهداری و تعمیر این چیلرهای اسکرال تراکمی هزینه های پایین تری نسبت به انواع رفت و برگشتی آن دارد و به خاطر قطعات متحرک کمتر دارای استهلاک پایین تری می باشد.

چیلر جذبی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا