رپورتاژ اگهی

عطر خوش ثروت را با چای تجربه کردم

عطر خوش ثروت را با چای تجربه کردم

تجارتم در حوزه چای از جایی شروع شد که دایی ام درخصوص دنیای تجارت برایم میگفت و مرا حریص کرد که وارد این حوزه شوم و فعالیت کنم، وقتی تجارتم را در این زمینه شروع کردم ثروت و گفته هایی را که تعریفش را شنیده بودم به چشم دیدم.

چای کوهی سوزنی

قیمت چای کوهی سوزنی جزو مناسب ترین کالا به شمار می آید، چای کوهی سوزنی در طب سنتی محصولی بسیار محبوب و پر مصرف به شمار می رود و درمانی مناسب برای بیماری های مختلف است.

نوشیدن این چای به دلیل داشتن طبع گرم و خشک، در فصول سرد سال بسیار پرسود می باشد و به گرم شدن بدن کمک می کند.

این چای در مناطق مختلفی از کشور رشد و پرورش می یابد و در هر منطقه با نامی متفاوت شناخته می شود، از اسامی مختلف آن می شود به کلکنه، چای چوپان، توکلیجه، گل گربه، پشموک و اسامی دیگر اشاره کرد.

رشته کوه البرز و دامنه های آن، زیستگاه اصلی این گیاه هستند اما در قسمت غرب کشور و در ارتفاعات رشته کوه زاگرس هم می توانید به وفور آن را پیدا کنید.

چای کوهی سوزنی

چای ماسالا

قیمت چای ماسالا در چند روز گذشته تغییر پیدا کرد که در ادامه خواهیم  خواند، با گسترش دنیای وب و اینترنت می توان گفت که اطلاعات و آگاهی عمومی افراد نیز از خواص محصولات مختلف بالا رفته است.

زیرا هر کس به راحتی می تواند با یک سرچ کوتاه در موتورهای جست و جوی مختلف به جزئیات هر محصول و ماده غذایی دست پیدا کند.

امروزه نیز مصرف چای ماسالا نسبت به قبل افزایش چشم گیری داشته است دلیل آن هم می تواند همین خصوصیات بی نظیر آن باشد.

مراکز عرضه انواع چای ماسالا در بسیاری از نقاط کشور وجود دارد که مواد و ترکیبات خشک این چای را به صورت عمده و با بسته بندیهای مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهند.

به دلیل عرضه مستقیمی که از تولید کننده صورت می گیرد همواره با قیمت بسیار مناسبی همراه است مجموعه ما نیز در راستای عرضه با کیفیت انواع چای ماسالا، این محصولات را با تنوع بسیار بالا و با قیمت مناسب ارائه می دهد.

شما عزیزان می توانید از این سایت خرید به صرفه و مناسبی داشته باشید.

چای ماسالا

چای میوه ای

قیمت چای میوه ای در بازار امروز بسیار مناسب است، اگر بخواهیم از نوشیدنی های مهم تاریخ بشر یاد کنیم امکان ندارد که اسم چای در آن لیست وجود نداشته باشد، یک نوشیدنی با تنوع بسیار که گسترهٔ استفاده از آن جهانی است.

وقتی صحبت از چای به میان می آید، نوشیدنی معطری که با ریختن آب جوش بر برگ های گیاه چای که نام علمی اش «کاملیا سیننسیس» است به ذهن متبادر می شود.

شاید انواع دیگری از چای مانند چای سفید و چای سبز نیز آشنا به نظر آید و بسیاری از آن ها نیز استفاده کرده باشند؛ انواعی از نوشیدنی که غالباً به صورت گرم مصرف می شود و باعث آرامش اعصاب می گردد.

چای میوه ای

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا