رپورتاژ اگهی

قیمت ورق آلمینیوم مشکی

قیمت ورق آلمینیوم مشکی

امروزه در ساختمان سازی جدید و مدرن ابزار و وسایل بیشتری نسبت به ساختمانهای قدیمی بکار می رود، یک مورد از همین تجهیزات جدید ساختمانی ورق آلومینیوم رنگی و ورق فولاد فنر است که با قیمت خرید و فروش عمده در این گروه تجاری عرضه می شوند، اگر قصد خرید عمده این محصولات را دارید ویا علاقه به آشنایی بیشتر با این محصولات پرکاربرد در ساختمان سازی را دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همانطور که گفته شد ورقهای آلومینیومی از مصالح ساختمانی مدرن هستند که به صورتهای مختلفی در مکانهای مختلف ساختمان استفاده می شوند، ورق آلومینیوم رنگی نیز نوعی بهینه سازی شده از همین محصول است.
قیمت ورق آلمینیوم مشکی
یکی از دلایل انتخاب ورقهای آلومینیوم به خاطر تنوع بالایی است که در انواع مدلهای آن وجود دارد و دست ما در انتخاب این ورق و توری فلزی باز است، خاصیت فوق‌العاده ورق آلومینیومی نازک این است که به راحتی در هرجایی قابل استفاده است و با وجود ضخامت کم دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد، ضمن آنکه به خاطر نازک بودن قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به دیگر مدلها دارد. ورق آلومینیوم رنگی نازک بسیار انعطاف پذیر است و قابلیت شکل پذیری بالایی دارد و همین امر باعث شده کاربردهای فراوانی داشته باشد. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

قیمت ورق آلومینیوم رنگی

در خرید این محصولات نیازی به مراجعه به محصولات خارجی نیست و این امر تنها موجب اعمال هزینه های اضافی به خریداران این محصول خواهد شد. شاید سوالی که پیش بیاید تفاوت میان این ورقهای رنگی با سریهای معمولی قدیمی خود باشد باید گفته شود گرمای بالایی که این ورقها در کوره تحت آن رنگ می شوند و خود رنگ ورق آلومینیومی موجب می شود تا این محصولات در برابر خوردگی وسایش مقاوم باشند، مقاومت در برابر نور خورشید وشرایط بد آب وهوایی را داشته باشند، نسبت به مدلهای قدیمی خود طرحهای زیبا و متنوعی داشته و بتوانند مشتریان را به خود جذب کنند، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشند و درنهایت اینکه وزن سبکی نیز داشته باشند.
قیمت ورق آلومینیوم رنگی
باید اشاره کرد که این محصولات به مانند سایر محصولات ساختمانی دارای قیمتهای متنوع و در برندهای گوناگون تولید و عرضه می شوند، قیمت ورق آلومینیوم رنگی فولاد ضد زنگ به پارامترهای بسیاری بستگی دارد، از جمله این پارامترهای نوع و کیفیت آلومینیوم استفاده شده در این ورقهاست، در نظر داشته باشید که کارخانه های مختلف تولیدکننده از انواع مختلف آلومینیوم با درصدهای خلوص مختلف در تولید این ورقها استفاده می کنند.دیگر عامل موثر در قیمت این محصولات بومی و یاصادراتی بودن آنهاست که باید در این مورد عرضه داشت، تولیدکنندگان داخلی این محصولات توانسته اند کالایی را بدست مشتریان برسانند که کیفیتی معادل کیفیت برندهای مطرح جهانی دارد و به بسیاری از کشورهای خاورمیانه و حتی اروپایی صادر می شود.

ورق آلومینیوم رنگی مشکی

طرح و رنگ ورق آلومینیوم رنگی به سفارش و سلیقه مشتری طبق استانداردهای لازم طراحی و ساخته می شود، استانداردی که برای کد گذاری رنگهای ورق آلومینیوم رنگی به کار می رود به عنوان استاندارد رال شناخته می شود و براساس آن طرح و رنگ ورقها به صورت سفارشی طراحی و اجرا می شوند. ورقهای فلزی آلومینیومی جنس الکترواستاتیک دارند و در کوره به صورت پیشرفته رنگ آمیزی می شوند و رنگ آنها با دو تریم مات و براق وجود دارد. ورق آلومینیوم رنگی مشکی با گذشت زمان کهنه نمی شود و ساییدگی و خوردگی پیدا نمی کند، همچنین در شرایط آب و هوایی مختلف و اشعه نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد. پوشش رنگی ورقهای آلومینیومی باعث می شود بتوان به راحتی از آنها در محیطهای مرطوب مانند درب حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد بدون آنکه خوردگی و زنگ زدگی اتفاق بیفتند.
ورق آلومینیوم رنگی مشکی
از صفحات فلزی بسیار سبک که به خاطر رنگ خاص و ویژگیهای آن در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی دارد ورق آلومینیوم مشکی است که کاربردهای فراوانی دارد. ورق آلومینیوم رنگی نوعی ورق فلزی است که تمام ویژگیهای مربوط به فلز آلومینیوم همچون سبکی و ضد زنگ بودن را دارد و به دلیل فرایند تولید و آنادیزه شدن، همچنین نوع رنگ آمیزی کارآمد این نوع ورقها، ویژگیهای جدید و پیشرفته ای به آنها اضافه شده که دلیل اصلی محبوبیت و به کارگیری این ورقها در صنایع مختلف است. از آنجایی که سطح ورق آلومینیوم رنگی صاف و صیقلی است و مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارد از آن در دکوراسیون قسمت بیرونی ساختمان به عنوان نما استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا