رپورتاژ اگهی

با توری فلزی راه پولسازی را تور کردم

با توری فلزی راه پولسازی را تور کردم

برای رسیدن به ثروت چه مسیری را باید طی کرد، از فرصت‌های سرمایه‌گذاری نباید غافل شد. البته، این فقط شانس نیست که نتیجه کار را تغییر می‌دهد چرا که یک تصمیم اشتباه از طرف خودتان می‌تواند بخش زیادی از سرمایه شما را به باد دهد. پس تصمیم درست خود را با انتخاب توری فلزی بگیرید و محکم شروع کنید.

توری فلزی ریز

قیمت توری فلزی ریز همانند سایر محصولات مشابه موجود در بازار بر اساس کیفیت و همچنین دیگر از کارهای مهم تعیین می‌شود که این محصولات به علت داشتن کیفیت بالا و مقاومت زیاد همچنین کارخانه های متعدد در تولید دارای قیمت های کاملا مقرون به صرفه هستند که مشتریان می توانند آنها را به راحتی تهیه نمایند. قیمت خرید و فروش توری فلزی معمولاً بر اساس ابعاد و متراژ آنها تعیین می گردد و همچنین در برخی از موارد توری فلزی به صورت کیلویی به فروش میرسد که قیمت آن با قیمت آهن هماهنگی داشته و افراد می توانند این محصولات را با روش های گوناگون تهیه کرده و از آنها استفاده کنند.

توری فلزی

ما یک درصد مردم جهان را تشکیل می دهیم اما هفت درصد منابع طبیعی دنیا را داریم یعنی هفت برابر جمعیت مان منابعی مثل مس، آلومینیوم و غیره داریم، توری فلزی از همین منابع تامین شده و با قیمتهای متفاوت خرید و فروش می شوند. برای تولید توری از ورق فلزی یا ورق گالوانیزه استفاده می شود. و دسته بندی کلی توریها این گونه است: توری مفتولی و یاسیمی و توری فلزی که تنوع بالایی دارد، به طور مثال توری فلزی استیل، توری فولادی، توری آلومینیومی، توری مسیف توری برنجی و غیره، روش ساخت هر کدام با دیگری متفاوت است. توریهای فلزی با مفتول یا سیمها تهیه می شوند، توریهای فلزی مفتولی شبکه های منظم و متقارن دارند. اما شکلهای آنها متفاوت است مثلاً لوزی، چند ضلعی، دایره‌ای و در خیلی از مواقع شش ضلعی و غیره که آنها را زیبا می کند اینکه توری در مقابل بارندگی مقاوم باشد خیلی مهم است، در سازه های ساختمانی بیشتر از توریهای مقاوم استفاده می کنند توری سیم گالوانیزه برای این نوع مکانها بسیار مناسب است، زیرا در تولید اش روکشی به کار رفته که در برابر خوردگی و رطوبت مقاومت دارد، وزن توریهای فلزی بستگی به تراکم بافت و ضخیم بودن سیم دارند.

توری فلزی نازک

امروزه حفظ امنیت یکی از بزرگترین دغدغه های انسانها می باشد و به همین دلیل استفاده از توری فلزی نازک بسیار زیاد شده است. توریهای فلزی در واقع نوعی شبکه های فولادی محکم هستند که با ضخامتهای مختلف نازک و کلفت تولید می شوند و رنگ مشکی آن بسیار پر طرفدار است. این توریها به دو صورت ورقه ای و رولی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند.بزرگترین مزیت این توریها مقاومت بسیار زیاد در برابر سایش می باشد که به مقدار کربن استفاده شده در آن بستگی دارد. توریهای فلزی دارای انواع مختلفی می باشند و بر اساس چگونگی تولید، سایز مفتول و ابعاد چشمه تقسیم بندی می شوند.مدلهای مختلف توریهای فلزی شامل توری گابیون، توری پرسی، توری مرغی، توری فرنگی، توری سرندی، توری مش یا جوشی و توری حصاری می باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا