رپورتاژ اگهی

این توری کلید موفقیت را به دستم داد!

این توری کلید موفقیت را به دستم داد!

بالاخره بعد از مدت ها جستجو و تحقیق تصمیم گرفتم در زمینه انواع توری که بسیار سودمند می باشد فعالیتم را آغاز کنم و موفق شدم تغییر مثبتی را در زندگی خودم ایجاد نمایم. در ادامه به معرفی چند نمونه از این توری ها همچون توری فلزی می پردازم همراه من باشید.

توری فلزی

انواع توری فلزی معمولاً با استفاده از آلیاژهای آهنی از جمله فولاد و دیگر آلیاژهای خالص تولید می شود و بر خلاف سایر محصولات تولید آن هیچگاه ساده شماره نشده و از گندله ها و ضایعات آهن تولید نمی‌شود .

به همین جهت قابلیت انعطاف فوق العاده بالایی داشته و به عنوان آهن وارد بازار می‌شود که از جمله خصوصیات اصلی توری فلزی می توانیم به این مورد اشاره کنیم که این محصولات نسبت به فرسایش و اکسید آهن مقاومت بالایی از خود نشان می دهند و تحت هیچ شرایطی دچار زنگ زدن و اکسید شدن نمی شوند.

توری فلزی در موارد مختلف قابل استفاده از به عنوان مثال برای ساخت انواع و اقسام حفاظ های مخصوص در فروشگاه ها و حفاظ های دربها از آن استفاده های متعددی می شود، چرا که جوش به کار رفته شده و همچنین قالب ریزی این محصولات به نحوی است که از آن می‌توان به عنوان یک حفاظ فوق العاده مستحکم استفاده کرد.

توری فلزی

توری مرغی

امروزه، بهترین استانهایی که توانسته اند توری مرغی را به خوبی تولید کنند استان اصفهان، تهران و شیراز می باشد که این نوع را در اختیار افراد قرار داده است.

این محصول جنسی فلزی و پروفیل آلومینیوم داشته و به نوعی از گالوانیزه سرد و گرم ساخته می شوند همچنین قطر و سایز این نوع متنوع بوده و هر فردی می تواند بسته به نیازش آن را تهیه کند.

کشور چین از اولین تولید کننده هایی بود که توانست این توریهای مرغی را در جنس گالوانیزه سرد به تولید برساند که بعدها کشورهای دیگر هم موفق به ساخت این مدلها شدند. این مدل از  توریها در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند از این رو فراد زیادی خواهان تهیه این محصول می باشند.

توری مرغی

توری پلیسه ای

یکی از راه هایی که برای مبارزه از ورود این حشرات به خانه ها و از طریق درب و پنجره های مختلف پیشگیری و مراقبت کنند استفاده از توری پلیسه ای است.

از این رو باید توری پلیسه رنگین را که در تنوع بالایی برای درب و پنجره های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد را بررسی و کنکاش کرد و در ابعاد مختلف نسبت به سایز و اندازه درب و پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

با نصب توریهای رنگی مختلف می توان از ورود و خروج حیوانات و حشرات جلوگیری کرد که این موجودات آزاردهنده می تواند در صورت کلی زندگی انسان را از لحاظ بهداشتی دچار مشکل کند که این موضوع را می توان با کنترل کردن توریها مورد بررسی قرار داد.

توری پلیسه ای

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا