پزشکیرپورتاژ اگهی

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه (انواع بیمه ایمپلنت)

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه (انواع بیمه ایمپلنت)

بیمه ایمپلنت دندان آیا یک افسانه است یا واقعا قیمت ایمپلنت دندان با بیمه محاسبه می شود ؟
باید بگوییم بله ایمپلنت دندان با بیمه انجام می شود و بیمه های زیادی مانند ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی – ایمپلنت با بیمه بانک ها مانند بیمه ایمپلنت با بانک دی و … انجام می شود.
در ادامه لیست تمامی بیمه های ایمپلنت دندان به همراه سقف پوشش قیمت ایمپلنت با بیمه را شرح می دهیم برای مشاهده قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401 در تهران به این صفحه مراجعه کنید.
قیمت ایمپلنت دندان با بیمه مقرون بصرفه و مناسب است البته باید در نظر داشته باشید که بیمه شما چقدر از قیمت ایمپلنت را تحت پوشش قرار می دهد.
مثلا سقف پوشش بیمه دی برای ایمپلنت دندان حدودا 8 میلیون تومان است و اگر یک واحد ایمپلنت دندان 8 میلیونی انجام دهید در واقع تمامی هزینه شما توسط بیمه پرداخت می شود و هزینه ایمپلنت دندان را نمی پردازید.
البته باید به این موضوع توجه کنید که در دندانپزشکی که کار کاشت ایمپلنت دندان انجام می دهید باید با بیمه شما قرارداد داشته باشند تا بتوانید از بیمه خود برای ایمپلنت دندان اسفاده کنید.
به عنوان مثال در ادامه لیست پوشش بیمه ایمپلنت دندان در مرکز ایمپلنت تهران دندانپزشکی آیریک را برای شما شرح می دهیم.

قیمت ایمپلنت دندان با بیمه (انواع بیمه ایمپلنت)

 

لیست بیمه ایمپلنت دندان

همانطور که گفتیم قیمت ایمپلنت با بیمه بسیار مناسب و بصرفه است فقط باید از سقف بیمه پوشش ایمپلنت خود آگاه باشید تا بدانید چقدر از قیمت ایمپلنت با بیمه محاسبه می شود.
انواع بیمه برای ایمپلنت دندان وجود دارد که در این لیست تمامی بیمه های بانک ها و بیمه های شرکتی که ایمپلنت دندان را پوشش می دهند نام می بریم.

بیمه ایمپلنت دندان بانک ها         بیمه ایمپلنت دندان شرکت ها
بانک تجارت                               بیمه تجارت نو
بانک دی                                    بیمه آسیا
بانک صادرات                               بیمه پارسیان
بانک مرکزی                                   بیمه سینا
بانک سپه                                      بیمه دی
بانک کشاورزی                           بیمه آتیه سازان
بانک ملی                                    بیمه نوین
بانک ملت                                        بیمه ما
بانک پاسارگاد                                  بیمه معلم
بانک مهر ایرانیان                                 بیمه دانا
بانک رفاه                                     بیمه کوثر

لیست بالا تمامی بیمه هایی هستند که پوشش ایمپلنت دندان را دارند و ایمپلنت دندان قیمت بسیار مناسب و بصرفه ای با بیمه دارد.
هر یک از بیمه ها دارای سقف مشخصی برای قیمت ایمپلنت با بیمه هستند و سقف پوشش هرکدام بر اساس سن شخص بیمه گذار – شرایط کاری و …. مشخص می شود.
برای مشخص شدن سقف بیمه خود باید به دنانپزشکی مراجعه نمائید تا بصورت آنلاین از سامانه بیمه استعلام شود که برای ایمپلنت دندان چقدر بیمه به شما تعلق می گیرد.
این سقف بیمه برای هزینه ایمپلنت برای هر شخص متفاوت است اما در ادامه لیستی را فراهم کرده ایم تا حداقل و حداکثر سقف پوشش بیمه ها را بدانید.

لیست بیمه ایمپلنت دندان

 

لیست سقف پوشش قیمت ایمپلنت با بیمه

همانطور که می دانید هر بیمه ای برای پوشش ایمپلنت دندان سقف مشخصی دارد که گفتیم این مبلغ بر اساس شرایط شخص بیمه گذار تعیین می شود.
در لیست پایین حداقل و حداکثر پوشش بیمه های ایمپلنت دندان را آورده ایم.

نام بیمه ایمپلنت               مبلغ پوشش بیمه
بیمه رازی                 2 تا 20 میلیون تومان
بیمه آسیا                 3 تا 15 میلیون تومان
بیمه سینا                  3 تا 7 میلیون تومان
بیمه دی                   3 تا 10 میلیون تومان
بیمه آتیه سازان              2 تا 7 میلیون تومان
بیمه نوین                2 تا 10 میلیون تومان

برای مشاهده ادامه این لیست به صفحه https://iricclinic.com/ایمپلنت-دندان-با-بیمه/

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی یکی از بهترین بیمه های ایمپلنت دندان است که پوشش بسیار مناسبی برای قیمت ایمپلنت دارد اما مراکزی که برای ایمپلنت دندان با بیمه تامین اجتماعی قرار داد داشته باشند کم است.
بیمه تامین اجتماعی از قدیمی ترین بیمه های موجود در کشور است که شعبات بسیار زیادی دارد اما امروزه با به وجود آمدن بیمه های دیگر ، مراکز کاشت ایمپلنت با بیمه تامین اجتماعی کمتر شده اند.
برای مشخص شدن سقف بیمه ایمپلنت باید در مطب دندانپزشکی کد ملی و نام و نام خانوادگی شخص بیمه گذار استعلام شود و بصورت آنلاین انجام می شود.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه دانا

هزینه ایمپلنت با بیمه دانا که تا سقف 20 میلیون تومان را پوشش می دهد بسیار مناسب و بصرفه است. برای استفاده از بیمه دانا می توانید از طریق شعبه بیمه دانا معرفی نامه برای کاشت ایمپلنت دندان دریافت کنید.
پس از آن با ارائه معرفی نامه و سقف تعیین شده برای شما می توانید ایمپلنت دندان را با بیمه دانا انجام دهید و تا سقف تعیین شده پولی نمیپردازید.
اما اگر مبلغ ایمپلنت دندان از سقف پوشش بیشتر شود مابقی را باید بپردازید.

ایمپلنت دندان با بیمه بانک مرکزی – تجارت و سپه

بیمه بانک تجارت: ایمپلنت دندان با بیمه بانک تجارت بدون سقف می باشد و با ارائه معرفی نامه می توانید هزینه ایمپلنت با بیمه بانک تجارت را بپردازید.
بیمه بانک مرکزی: ایمپلنت دندان با بیمه بانک مرکزی بدون سقف می باشد و با ارائه معرفی نامه می توانید هزینه ایمپلنت با بیمه بانک مرکزی را بپردازید.
بیمه بانک سپه: ایمپلنت دندان با بیمه بانک سپه بدون سقف می باشد و با ارائه معرفی نامه می توانید هزینه ایمپلنت با بیمه بانک سپه را بپردازید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا