رپورتاژ اگهی

ثروتمند شدنم را از یک تخت خواب شروع کردم

ثروتمند شدنم را از یک تخت خواب شروع کردم

ابتدا با تولید انواع تخت نوزاد وارد عرصه کسب و کار این محصول شدم و با ارسال تولیداتم به سراسر ایران کم کم توسعه یافت که باعث میلیونر شدنم شد.

تخت نوزاد تاشو

از نکات مهمی که در باید به آن توجه ویژای نمود فضایی است که تخت نوزاد تاشو در اتاق اشغال می کند امروزه تخت خوابهای تاشو این ویژگی را دارن که به راحتی جمع شده و فضای اتاق را باز کند. تخت خواب باید اندازه ای استاندارد و مناسب داشته باشد و جنس آن مقاوم باشد.

در اثر استفاده مشکلی به آن وارد نشود و رنگ آن عوض نشود وجود کمربند ایمنی برای نوزاد دلبندتان از ویژگیهای دیگر این تختها بشمار می رود که فرزند شما را ثابت نگه دارد تا در اثر جابه جایی فشاری به خود وارد نکند و شما به راحتی به کار خود برسید این نکته در رابطه با کمربند ایمنی بسیار مهم است که باید جنسی نرم و با ایمنی کامل داشته باشد تا برای کودک اذیت کننده نباشد و بر بدن لطیف نوزاد اثری باقی نگذارد.

از دیگر امکاناتی که تخت نوزاد می تواند داشته باشد این است که دارای سیستم موزیکال باشد تا نوزاد حس خوبی بگیرد و یا دارای آویزهای عروسکی می باشد تا نوزادتان برای ساعتها سرگرم شود که این عروسک روسی مجهز به سیستم متحرک سازی نیز می باشد.

تخت نوزاد تاشو

تخت نوزاد چوبی

این چوبها بسیار سبک می باشند و جابه جایی آنها آسان می باشد. انتخاب تخت نوزاد چوبی مناسب بسیار مهم است زیرا نوزاد در ماه های اول تولد زمان زیادی را در خواب است. مهمترین نکته در انتخاب تخت نوزاد، استاندارد بودن و ایمنی آنها می باشد. در هنگام خرید تخت نوزاد باید چند نکته توجه کرد که شامل موارد زیر می باشند:

سایز و اندازه تختها: سایز تخت نوزاد یا کودک باید مناسب باشد و باید به اندازه ای باشد که کودک در آن غلط بخورد و احساس راحتی کند و دارای حفاظ باشد.

ایمنی بودن تخت: ارتفاع این نوع تختها باید مناسب باشد و بهتر است دارای پایه های قابل تنظیم باشد تا بتوانید به راحتی زیر تختها را جارو بکشید و از انباشته شدن گردو خاک که موجب آلرژی در نوزادان می شود، جلوگیری نمایید. کیفیت تخت خواب نوزاد: استفاده از متریالها و مواد اولیه مانند: نوع بدنه و اتصالات و ابزارهای تخت، نوع پارچه برای تشکها و جنس فوم تخت بسیار مهم می باشد.

نتخاب رنگ و طرح مناسب برای تخت: انتخاب رنگ و طرح تخت بستگی به جنسیت نوزاد دارد و تولید کنندگان نیز به این نکته توجه زیادی نموده اند. آنها انواع تختهای دخترانه و پسرانه را در طرحها و رنگهای مختلف تولید کرده اند تا مشتری با توجه به جنسیت و دکوراسیون اتاق کودک خود، تخت مورد نظر را خریداری نماید.

تخت نوزاد چوبی

تخت نوزاد دو طبقه

امروزه که اکثر منازل بیشتر به شکل آپارتمانی و کوچک هستند و دیگر حالت ویلایی ندارند باید از وسایلی استفاده شود که کمترین فضا را اشغال کند از این رو می توانید برای نوزادان خود از تخت نوزاد دو طبقه استفاده کنید که فضای کمتری از اتاق آنها را اشغال می کند. یکی از انواع تختهای دو طبقه مدل تاشوی آنها هستند که می توانید آن را به صورت ثابت به دیوار اتاق تان متصل کنید و هنگام استفاده از آن مانند در کابینت آن را باز کنید و پس از استفاده دوباره آن را ببندید.

این گونه تختها همراه با تشک طبی رویا برای افرادی که تمایل دارند وسایل خواب شان در معرض دید نباشد مناسب است البته این گونه تختها به ممکن است در اثر بازو بسته کردن زیاد لولای آنها آسیب ببینند.

شما می توانید از کمد متصل به تخت نوزاد دو منظوره برای نگه داری وسایل و لباسهای کودکانتان استفاده کنید و فضای کمتری از اتاق او را اشغال کنید این تختها علاوه بر اینکه برای استراحت و نگه داری لباسهای فرزندانتان به حساب می آید.

به دلیل داشتن حالت فانتزی در مدلهای مختلفی مانند سرسره برای پایین آمدن از آن استفاده می شود. از این رو می تواند به عنوان یک وسیله ی بازی برای کودکانتان نیز عمل کنند این مدل تختها برای کودکان 6 سال مناسب است اما کودکان بالای 6 سال می توانند از نوع دیگری از تختها استفاده کنند که دارای میز تحریر و فضایی برای مطالعه و درس خواندن و برای نوجوانان هستند.

تخت نوزاد دو طبقه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا