رپورتاژ اگهی

با یک ایده سازنده زندگیم متحول شد

با یک ایده سازنده زندگیم متحول شد

هدف و ایده انگیزه کارها را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر شما را از انجام کارهایی که سود و فایده‌ای ندارند، باز می‌دارد. ایده سازنده من کار در فضای مجازی در بستر یک وب سایت بود که با این ایده توانستم سود خوبی از انواع متنوعی از لیف و حبوبات کسب کنم.

لیف بافتنی جدید

معمولاً افراد ترجیح می دهند نخ لیف بافتنی جدید مورد استفاده آنها از الیاف طبیعی، مانند نخ پنبه یا ابریشم استفاده کنند و از نخ ابریشم به دلیل ظرافتی که دارد در بافت با قلابهاب رایج فلزی استفاده می ‌شود و لطافت این نوع نخ نیز یکی دیگر از برتریهای آن برای انتخاب به‌عنوان نخ لیف است.

نخ ابریشم گران‌تر از باقی نخها برای شما تمام خواهد شد و مهم است که از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید و کافی است سر نخ را آتش بزنید،

اگر مانند شعله شمع بسوزد یعنی ابریشم واقعی در دستان شما است اما اگر اثر کربن بر روی آن باقی بماند احتمالا در آن از الیاف مصنوعی و نخ نایلونی استفاده‌ شده است و ضخامت نخ نیز باید متناسب باسلیقه و مهارت شما انتخاب‌ شده باشد.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم به میزان مهارت شما در بافتن نیز وابسته است و شیوه و ابزار مورد استفاده هم در جنس و ضخامت آن نیز بسیار تاثیرگذار است.

گرفتن نفخ حبوبات

لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، لوبیا سفید، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا سبز و غیره می باشد. یک فنجان لوبیا چیتی با وزن تقریبی  195 گرم چیزی معادل 670 کالری دارد .برای هضم راحت بهتر است اقدام به گرفتن نفخ حبوبات کنید.

لوبیا چیتی علاوه بر داشتن مقادیری پروتئین، کربوهیدرات و قند دارای مواد معدنی از جمله پتاسیم، کلسیم، آهن، سدیم و ویتامینهای مختلف و فسفر می باشد که دارا بودن میزان آهن و اسید آمینه و پروتئین آن جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز می باشد.

لوبیا چیتی دارای خواص درمانی هم می باشد، لوبیا چیتی به دلیل وجود مقادیر بالای آهن و فولیک اسید برای زنان باردار بسیار مفید است و پزشکان تغذیه برای جلوگیری از نقصهای مادر زادی آن را برای مادران باردار توصیه می کنند.

پروتئین موجود در لوبیا چیتی منبع خوبی به شمار می آید ترکیبات ویژه خود را درون بدن آزاد می نماید.

لیف بافتنی

یکی از زیباترین و محبوب ترین لیف بافتنی، عروسکی می باشد که افراد از آن بسیار تهیه و از آن بخوبی استفاده می نمایند چرا که یک تمیزکننده فوق العاده برای شستشوی کودکان با شامپو بدن می باشد و بدون هیچ سختی می توان از آن استفاده نمود.

همچنین این نوع لیفها طراحیهای خاصی دارند که هر یک زیبایی منحصربفرد خود را دارند و افراد با استفاده از آن می توانند پاکیزگی کاملی را ایجاد نمایند که از جمله مزایای مهم این محصول محسوب می گردد که افراد به آن بسیار توجه می کنند.

لازم به ذکر است که با طرحهای مختلف می توان لیفها را هماهنگ یکدیگر نمود و یک زیبایی خاصی را ایجاد نمایید که مناسب تمامی افراد قرار بگیرد چرا که افراد خوش سلیقه به تمامی این نکات توجه زیادی می نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا