رپورتاژ اگهی

ثروتی که در مدت کوتاه به دست آوردم

ثروتی که در مدت کوتاه به دست آوردم

این روز ها اکثر افراد در پی شغلی هستند که زندگی خود را تغییر دهند و به پولدار شدن برسند ولی حاضر نیستند ریسک کنند و سرمایه ای وسط بگذارند، من توانستم با اعتماد به بازار تجارت و شروع کسب و کارخود در زمینه حوله، درب، پتو به موفقیت برسم و ثروتمند شوم.

قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا

قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا مشخصات انواع کالای خواب از هر حیث برای استفاده افراد حائز اهمیت می باشد و هر کدام از این کالاها اگر به درستی انتخاب نشده باشند، علاوه بر اینکه خواب راحتی را برای فرد نمی کنند، باعث آسیب های مفصلی نیز ممکن است که بشوند.

یکی از این کالاها که در انتخاب آن باید توجه بسیاری داشت، پتو می باشد که رو اندازی محسوب می شود و در ابعاد و اندازه های مختلف و طول و عرض آن متناسب با قد افراد انتخاب می شود.

به طوری که باید کل قد فرد را پوشش کامل دهد و زمانی که فرد در هنگام خواب احساس سرما می کند، بتواند به صورت کامل در زیر آن قرار بگیرد و از سرما در امان بماند.

تو گوسفندی همانطور که از اسمش پیدا می باشد، از پشم گوسفند تولید شده و مزیت هایی فراوانی دارد.

ضمن آنکه الیاف این محصول به صورت کاملا استاندارد و ضد حساسیت تولید شده اند و روکش های طراحی شده برای این پتو با ظرافت خاصی دوخته شده اند.

این پتو در مدل ها، اندازه، رنگ و سایزهای مختلفی به تولید می رسد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما، انواع مدل های این پتو را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

قیمت حوله تن پوش

شما هنگام خرید حوله ی تن پوش برند هنر با قیمت حوله تن پوش مختلفی رو به رو می شوید که نشات گرفته از جنس حوله و یا ساده و طرح دار بودن آن است و همچنین اندازه های مختلفی که دارد.

این اندازه ها شامل کوچک که برای کودکان است، متوسط که برای نوجوان ها است و بزرگ که مناسب بزرگسالان است، می باشد.

حوله ها از مواد گوناگونی تولید می شوند که در زیر به اختصار آن ها را معرفی می کنیم.

جنس بامبو: این جنس را دوست دار محیط زیست می نامند زیرا از مواد و الیاف طبیعی ساخته شده و نیز مناسب افراد با پوست حساس می باشد، همچنین این نوع جنس سبک تر از بقیه بوده و نیز نازک تر می باشد.

جنس پشم ارگانیک: این جنس از پشم گوسفند ساخته شده ولی می تواند حساسیت زا باشد و همچنین نرمی و لطافت خاصی داشته و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.

جنس ابریشم و ساتن: این حوله ها در دسته ی محصولات شیک و لاکچری قرار دارند به علت قیمت بالای آن ها، همچنین به خاطر ابریشم آن ها دارای نرمی و لطافت فوق العاده ای هستند.

جنس میکروفیبر: حوله تن پوش ترک از الیاف مصنوعی تشکیل شده و از ابریشم ظریف تر می باشند، همچنین قدرت جذب بسیار بالایی داشته ولی برای افراد عادی خرید آن مقرون به صرفه نیست.

قیمت درب سرویس بهداشتی

مناسب ترین قیمت درب سرویس بهداشتی دربهای یو پی وی سی برای سرویس بهداشتی دربهای کشویی بازشو که می تواند به صورت تمام شیشه، آیینه، تمام پنل و یا ترکیبی از پنل و شیشه می باشد.

درب کشویی: این نوع درب باز و بسته شدن آن به صورت کشو و در جهت افقی انجام می گردد و از آنجایی که فضای کمی اشغال می کند مناسب برای انواع سرویس بهداشتی می باشد قفلهای طراحی شده برای این نوع متفاوت می باشد که می توانید با توجه به سلیقه و نیازتان یکی را انتخاب کنید.

درب بازشو: برای سرویس بهداشتی از درب بازشو که باز و بسته شدن آن توسط لولا انجام می شود استفاده می کند این در می تواند به صورتهای مختلف شیشه روی آن قرار بگیرد. درب پنلی: این نوع درب سه لایه بوده به صورتی که بخشی از آن و بخش دیگر شیشه وش آینه تشکیل می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا