رپورتاژ اگهی

مسیر شغلی را شروع کردم که پایانش ثروت بی‌ کرانی بود

مسیر شغلی را شروع کردم که پایانش ثروت بی‌ کرانی بود

بسیاری از افراد کسب ‌و کارهایی را شروع می ‌کنند که پایان خوشی برای آن‌ ها رقم نمی‌ خورد یا  به ‌صورت نیمه رها می ‌شوند. چرا که برای موفقیت در کسب ‌و کار باید ابتدا به خود باوری رسید و بعد با قدم‌ های محکم در مسیر درست حرکت کرد. لذا انتخاب مشاغل موفق بسیار مهم است تا بتوانید در آن به بهترین وجه ممکن عمل کنید. من نیز با ورود به حوزه زیر توانستم به بهترین وجه ممکن عمل کنم و در پایان این مسیر به گنج ثروت دست یابم. به افرادی که به ‌دنبال کسب ‌و کار سودآور هستند پیشنهاد می ‌کنم با من همراه شوند.

شرکت آراد برندینگ

گستردگی حوزه های کاری حاکی از آن است که شرکت آراد برندینگ از ابتدای تاسیس شرکت اقدام به یک حرکت گسترده جهادی در زمینه رونق اقتصادی و آبادانی کشور نموده است و همواره از همه افراد پر انرژی، با انگیزه و با تجربه برای پیوستن به این جمع بزرگ و توانمند استقبال کرده است؛ زیرا آراد برندینگ یقین دارد که نتایج این اجتماع عظیم مطلوب تر خواهد بود و سرانجام منجر به تحقق آرمان های متعالی مجموعه که همانا رفع دغدغه مردم در زمینه اقتصادی و دیگر مشکلات ناشی از آن است، خواهد شد. جهت آشنایی با دفاتر شرکت آراد برندینگ و اهداف و آرمان های مجموعه لازم است با ما همراه باشید. استخدام و اشتغال زایی گفتنی است که اولین حوزه فعالیت مجموعه استخدام و اشتغال زایی می باشد؛ چرا که آراد برندینگ همیشه درصدد بوده تا افراد متخصص و توانمند در جامعه را بدون توجه به مدرک تحصیلی و لزوماً با تأکید بر قابلیت‌های آنان به همکاری دعوت نماید.

سایت پلیس فتا

استفاده از اینترنت و حضور در دنیای مجازی امروزه بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما را تشکیل داده و به طبع جرایم گسترده سایبری را در این زمینه شاهد هستیم. عده بسیاری به سایت پلیس فتا برای شکایت های متعددی از جمله سرقت اطلاعات شخصی، سرقت اطلاعات بانکی، سرقت وجوه نقد و سایر جرایم به این مجموعه مراجعه می کنند. پلیس فتا در بهمن ماه 1389 به دستور فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف مقابله و کاهش جرایمی نظیر کلاهبرداری های اینترنتی، سرقت اطلاعات، تجاوز به حریم خصوصی اشخاص و گروه ها، جعل داده ها و عناوین و هک و نفوذ به سامانه های رایانه ای و اینترنتی تشکیل شد.

سایت آراد برندینگ

در پاسخ به این سوال که با وجود شرکت های کلاهبرداری که ادعای تجارت دارند، چرا باید به سایت آراد برندینگ اعتماد کرده و با این مجموعه همکاری نمود، باید عنوان کرد: نکته حائز اهمیت این است که در تمام ارتباط ها و مکالماتی که از سوی آراد برندینگ با علاقه‌ مندان به تجارت صورت می‌گیرد، هیچ گاه در آغاز، صحبتی از پرداخت هزینه نمی‌ شود. بلکه تاکید مجموعه بر آن است که ابتدا آراد را به خوبی بشناسند و با مطالعه لینکی که توسط مشاوران تجاری در واتساپ برایشان ارسال می شود، به بررسی سابقه کار، امکانات، توانمندی ها و همین طور آشنایی با افرادی که با حمایت آراد به موفقیت و تحولات چشمگیر در زندگی و حوزه کسب و کارشان رسیده‌ اند، بپردازند و پس از حصول آگاهی کامل، اعتماد لازم و کسب راهنمایی‌ های جامع از طریق مشاوران مجموعه به جمع این خانواده بزرگ و تاجر پرور بپیوندند. بنابراين با تعمق و تامل به این موضوع مشخص می‌گردد که آراد دارای توانایی، قابلیت و تخصص هایی در حوزه تجارت و صادرات است که تمایل دارد این دانش و علوم را صرف توسعه کسب و کار و رونق معیشت مردم و اقتصاد کشور نماید تا همه با ورود به دنیای جذاب و ثروت آفرین تجارت با همراهی تیم توانمند و قوی آراد برندینگ احساس خوشایندی را در زندگی تجربه نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا