رپورتاژ اگهی

قیمت زعفران نگین اتویی

قیمت زعفران نگین اتویی

همانطور که می دانید یکی از چاشنیها و ادویه ها که خواص بسیاری دارد زعفران نگین می باشد که با قیمتی مناسب خرید و فروش می شود.
نام دیگر زعفران،  طلای سرخ می باشد که زعفران انواع مختلفی دارد مانند: نگین، سرگل، دختر پیچ، پوشال، ممتاز، شبه نگین و غیره تقسیم بندی می شود که هر چقدر میزان خالصی زعفران بیشتر باشد رنگ و عطر آن هم بهتر می باشد.
زعفران نگین در ایران بهترین زعفران شناخته شده است و از قدرت رنگ دهی بالایی برخوردار است.
قیمت زعفران نگین اتویی
مجموعه ما با ارائه مرغوب ترین و با کیفیت ترین زعفران نگین در بسته بندیهای کاملا بهداشتی را در اختیار شما مشتریان عزیزان قرار می دهد و شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول بدون نیاز به واسطه تهیه کنید بنابراین می توانید از طریق لینک با کارشناسان متخصص آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید.
زعفران نگین ویژیگیهایی دارد که شامل: خوش رنگ و شکل خوبی دارد، تکه های چسبیده در آنها وجود ندارد، سه شاخه کلاله از هم جدا می باشد و انتهای این کلاله ها سفید نیست و همچنین دارای فرخوردگی نمی باشد.
کلاله زعفران از بخش مهم زعفران می باشد که دارای رنگ قرمزی می باشد که از بالا به پایین از قرمز به نارنجی رنگ آن تغییر می کند و خواصی که در زعفران وجود دارد به این بخش مربوط می شود.

خرید زعفران نگین

افراد انواع زعفران را به خصوص زعفران نگین را در انواع غذاها و کیکها برای خوش رنگ شدن و طعم خوب غذا استفاده می کنند و به همین دلیل روزانه این محصول خرید و فروش می شود.
یکی از غذاها می توان به چلو گوشت زعفرانی اشاره کرد که برای درست کردن این غذا به موادی مانند: گوشت، پیاز، دارچین، زعفران، نمک و زردچوبه نیاز دارید.
خرید زعفران نگین
اگر دقت کرده باشید انواع زعفران نگین در قیمت زعفران نگین مناسبی خرید و فروش می شوند.
در ابتدا برای درست کردن این غذا گوشت را به همراه آب به روی گاز قرار دهید و به آن پیاز اضافه کنید و در مرحله ی بعد به آن زردچوبه اضافه کنید و بگذارید جوش بیاید و وقتی جوش آمد آن را کم کنید بگذارید تا آماده شود یک الی دو ساعت قبل از این که خاموش کنید به آن زعفران و نمک اضافه کنید و بعد آن را خاموش کنید و برنج را دم کردید به همراه هم در ظرف قرار دهید و آن را میل کنید.
یکی دیگر از مواردی که می توان با زعفران درست کرد کیک زعفرانی می باشد که به موادی آرد، شکر سفید، تخم مرغ، وانیل، زعفران، گلاب، روغن، بکینگ پودر نیاز دارید.
در ابتدا برای درست کردن کیک زعفرانی تخم مرغها را قبل از درست کردن بیرون از یخچال قرار دهید و یک ظرف قرار دهید به آن تخم مرغ و وانیل و شکر را اضافه کنید و آن را هم بزنید تا مواد سفید شود و روغن را اضافه کنید و ترکیب کنید.

طرز تولید کردن زعفران نگین به این صورت می باشد که کشاورزان و افراد قبل از طلوع خورشید به مزارع زعفران می روند و گلهای زعفران را می چینند و بعد از انتقال گلها به مکان دیگر ریشه را از گل جدا می کنند و در مرحله ی بعد رشته های کلاله قرمز را از یکدیگر جدا می کنند و این کلاله هایی که جدا می کنند به محلی که برای خشک کردن زعفران نگین وجود دارد انتقال می دهند تا خشک شوند.

زعفران نگین پوشال

نمونه ای دیگر از تنوعهای زعفران نگین نمونه پوشالی ان است که این مورد هم چون موارد دیگر مخاطبان خاص خودش را دارد و دیده ایم که همچنان زعفران ایران در زمره اولین زعفرانهایی است که در دنیا وجود دارد و متاسفانه ما هنوز به این مهم نرسیده ایم که این مورد به تنهایی می تواند بخش اعظمی از در امد سرانه ملی کشورمان را تامین کند.
زعفران نگین پوشال
ایران است که با توجه اقلیم 4فصل و هم چنین مجاروت با دو دریای ازاد و هم چنین دریاچه کاسپین و البته همسایگی با بیش از 12 کشور دنیا می توانید محور اصلی اینان باشد برای تامین کالاهای گوناگون و محصولات متفاوت مانند زعفران نگین اتویی شاید برای برخی فوق‌العاده مقرون به صرفه و همچنین سود ساز باشد.
باید این نکته را اشاره کنم که این موضوع نظیر ‌سالهای پیش از انقلاب مواردی وجود داشت که اشخاصی بودند فوق‌العاده متمول از خارج برای تهیه انواع اقسام چوبهای گردد همچنین بلوط و همچنین چهارپایانی چون گاوهای معتبر را از ایران خریداری می کردند و با دستکاری ژنتیک این گونه ها از گیاهان و همچنین جانوران دیده شد که این مهم را به اعتبار و نام خود در دنیا صادر کردند.
لذا امروزه می‌شنویم که چوب گردو اسرائیلی گاوهای اسرائیلی چوب بلوط اسرائیلی و موارد فوق العاده زیادی را از به نوعی سرقت کرده اند اما متاسفانه با اینکه در کلیه متون این موارد بسیار در کشور ما اشاره شده است که تمام موارد ایرانی و پارسی هستند ولیکن می بینیم که با غافل بودند دولتمردان از این سرقتهای فرهنگی به این موضوع بسنده نکرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا