رپورتاژ اگهی

مرتضوی می‌تواند نابسامانی‌های وزارت کار را به سامان برساند

[ad_1] به گزارش آنلاین بلاگ


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین بامیری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و امور اجتماعی گفت: از حسن اعتماد رئیس جمهور به سبب معرفی آقای مرتضوی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سهم خودم تشکر می‌کنم. همه شما بزرگواران به خوبی سوابق فردی و مدیریتی ایشان را می‌شناسید چرا که فرآیند مدیریتی را از بخشداری، فرمانداری، استانداری، معاونت وزیر کشور و همچنین شهرداری مشهد طی کرده‌اند.
نماینده مردم لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمتر از همه این موضوعات ایشان به عنوان شهردار مشهد فعالیت بسیار مطلوبی داشتند، ماهیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک ماهیت ترکیبی است که هم تخصصی و هم ناهمگن بوده لذا جامعه هدف از اقشار ضعیف و هم اینکه از اقشار متوسط است، متأسفانه این وزارتخانه چند ماهی بدون سرپرست رها گردیده و چالش‌هایی که در حیطه جامعه بوده باید هر چه سریعتر حل و فصل شود.
وی عنوان کرد: بیمه بازنشستگان، مشکلات کارگران و … از منظری پتانسیل چالش و بحران‌های اجتماعی در سنوات گذشته تا به الان در این وزارتخانه عریض و طویل نظاره‌گر بودیم بنابراین این وزارتخانه نیاز به یک فرد با چند خصوصیت دارد تا این موضوعات را مرتفع کند و این خصوصیات شامل مدیریت و تجربه کافی و همچنین درد آشنا بودن از مسائل می‌شود لذا یک مدیری می‌خواهد تا همه چیز را هماهنگ کند، پس چه کسی بهتر از آقای مرتضوی که تجربه کافی را در خصوص مسائل مختلف مدیریتی دارد و آیینه یک مدیر توانمند بوده که می‌تواند همه نابسامانی‌های این وزارتخانه را به سامان برساند.
بامیری گفت: نمایندگان عزیز آقای مرتضوی تخصص و تجربه کافی را دارد و سابقه ایشان هم طولانی است و همه سطوح مدیریتی را در کارنامه خود دارد. همه کسانی که در حوزه مدیریت شهری و روستایی به خصوص در کلانشهر تهران و مشهد کار کرده‌اند می‌دانند که خلق درآمدهای جدید در مشهد کار هر کسی نیست لذا کسی که می‌تواند مدیریت شهرداری مشهد را به خوبی اداره کند و به سر و سامان برساند، قطع به یقین می‌تواند با در نظر گرفتن همه ظرفیت‌ها و خلأ‌های موجود وزارتخانه کار و رفاه اجتماعی را مدیریت کند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای مرتضوی همراهی فکری و سیاسی را با همه قوا دارد و ایشان می‌تواند یک الگوی فکری برای همراهی دولت و مجلس باشد لذا به عنوان برادر سه شهید و دو رزمنده و از طرف کمیسیون ایثار و شهادت گواهی می‌دهم ایشان هم متعهد و هم متخصص است و ان شاء الله با رأی خودتان برگ زرینی به افتخارات مجلس بیفزایید.
۲۲۳۲۲۵

[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا