رپورتاژ اگهی

ایده های ناب از انواع مشاغل خانگی ساده و کاربردی

ایده های ناب از انواع مشاغل خانگی ساده و کاربردی

این روزها با توجه به افزایش بیکاری در میان جوانان اهمیت پیدا کردن یک کسب و کار به شکل آسان و پرسود از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که یکی از مهم ترین بسترهای آن اینترنت می باشد.

خاویار اصلی

یکی از مرغوب ترین انواع خاویار که در داخل ایران تولید می شود خاویار اصلی طلایی است که از بهترین انواع خاویار است و قیمت آن هر روز در حال افزایش است و در صورتی که خاویار طلایی به صورت عمده خرید و فروش شود از قیمت مناسب تری برخوردار خواهد بود.

خاویار اصلی

قیمت دستکش لاتکس جدید

قیمت دستکش لاتکس جدید مناسب بوده است و از مواد طبیعی تولید شده و دارای کشسانی بالایی بوده واز آنجایی که این دستکش ضخیم نمی باشد و جراحانی که در کار خود نیازی به لامسه بالایی هستند مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع دستکش به خاطر مواد طبیعی که در تولید آن به کار رفته است، در هنگام استفاده از آن دست دچار حساسیت و خارش می گردد.

قیمت دستکش لاتکس جدید

قیمت برنج

عوامل زیاد و متعددی در بالا رفتن قیمت برنج کامفیروز درجه یک به صورت کیلویی دخیل است که یکی از این عوامل وجود واسطه ها و دلال ها می باشد که توانسته اند از در این بازار از آب گل آلود برای خود ماهی بگیرند پس با حذف این افراد می توان قیمت ها را به نحو قابل توجهی کاهش داد و از ویژگی های پخت این نوع برنج که بسیار مورد توجه قرار گرفته است این می باشد که بسیار سریع در حین پخت قد می کشد و مدت زمان کوتاهی را برای پخت به خود اختصاص می دهد.

قیمت برنج

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا