رپورتاژ اگهی

در زندگی ام سرامیک های ثروت کنار هم قرار گرفت

در زندگی ام سرامیک های ثروت کنار هم قرار گرفت

همه ما به پول علاقه داریم. درست است؟ اصلاً مگر می‌شود کسی را پیدا کنیم که از پول خوشش نیاید؟ اما اینکه چگونه بتوانیم به پول برسیم، اهمیت دارد. کسب و کار می تواند یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به ثروت باشد. من با کار در حوزه انواع سرامیک توانستم به ثروت برسم.

سرامیک استخری

باید توجه داشت که اگر آب ریختن بر روی قسمت پشتی سرامیک را بر روی یک سرامیک معمولی انجام داد، آب در میان ساختار آن نفوذ کرده و رطوبت می‌گیرد.

سرامیک استخری همچنین در برابر سرما و یخ‌زدگی نیز مقاوم هستند همین موارد موجب افزایش طول عمر این نوع سرامیک‌ها می‌شود.

عدم خرید محصولات نامرغوب در جهت کاهش هزینه‌ها خواهد بود در صورت چنین خریدی، افراد مجبور می‌شوند که بعد از یکسال تمامی سرامیک‌های استخر را عوض کنند.

البته گران بودن نیز نشان‌دهنده کیفیت بالا و افزایش مرغوبیت محصول نخواهد بود در ادامه بیشتر در رابطه با ساختار انواع سرامیک استخری توضیح داده شده است.

سرامیک حیاط خانه

در فصول سرد سال احتمال یخ زدگی کف حیاط بالا می رود که این امر با سلامت انسان ارتباط مستقیمی دارد.

در نتیجه نمی توان از هر مصالحی برای کف سازی استفاده کرد و باید متناسب با شرایط جوی آن منطقه اقدام به انتخاب و سپس خرید کرد.

همچنین لازم به ذکر است در هنگام خرید سرامیک حیاط خانه باید در وهله اول به استحکام آن توجه ویژه ای داشت و این جز مهم ترین فاکتور های خرید باید باشد.

کاشی و سرامیک حیاط همچنین از نظر شکل ظاهری با هم تفاوت دارد و در اشکال هندسی مستطیل، مربع، لوزی شکل، چند ضلعی مانند هشت ضلعی شش ضلعی و غیره تولید می شود که هر کدام جذابیت خاص خود را دارد و اگر متناسب با فضا و متراژ مکان انتخاب شود، جلوه زیبایی خواهد داشت.

طرح سرامیک و کاشی مخصوص حیاط نیز با هم تفاوت دارد و آن را می توان در طرح های برجسته، سرامیک طرح سنگ، طرح چوب و التقاطی در بازار مشاهده کرد و رنگ های آن نیز تنوع گسترده ای دارد که تقریبا در طیف رنگی تمام رنگ های تیره و روشن تولید می شود و نیاز همه خریداران را تامین می کند.

سرامیک پذیرایی طرح چوب

نسبت به بسیاری از محصولات ساختمانی ارزان تر می باشد و دارای صرفه اقتصادی است که برای مهندسان و ساختمان سازان بسیار قابل توجه بوده و می تواند هزینه های ساخت را در حد قابل توجهی کاهش دهد.

به همین جهت بهتر است که سرامیک پذیرایی طرح چوب جایگزین مصالح قدیمی شود.

کاربرد این کالا بسیار زیاد است و می توان در آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، ناهارخوری، نشمین، بالکن و… آن را به کار برد.

در فضای باز هم می توان به نصب این سرامیک روی آورد چرا که طبق تفاسیر رطوبت را به خود جذب نمی کند و همچنین در برابر نور خورشید نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد و رنگ آن نیز از بین نمی رود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا