رپورتاژ اگهی

دنیای خود را با شناخت سرامیک تغییر دادم

دنیای خود را با شناخت سرامیک تغییر دادم

شناخت می تواند تاثیر زیادی بر موفقیت شما بگذارد. بگونه ای که پس از درک و شناخت بسیاری از موارد می توانید شرایط ایده آلی را تجربه کنید. سرامیک حوزه ای بود که من با کسب اطلاعات درباره آن وارد این حوزه شدم. با تولید انواع سرامیک هم کسب و کار بزرگی راه اندازی کردم. هم توانستم ثروت خود را بیفزایم.

سرامیک

کاشی و سرامیک از پر قابلیت ترین و پر کاربرد ترین محصولاتی است، که از آن ها برای پوشش دهی دیوار ها و کف ساختمان استفاده می شود.

این نوع محصولات، از مواد متفاوتی تولید می شوند، که هر کدام دارای ویژگی ها و خصوصیات مختلفی نیز می باشند.
در بازار های داخلی کاشی و سرامیک در ابعاد و اندازه های مختلف و بسته بندی های گوناگون به فروش می رسند.

سرامیک

سرامیک دیواری

شما می توانید برای زیبایی بیشتر محیط خانه از ترکیب مدل های مختلف سرامیک دیواری استفاده کنید تا دیزاین خانه شما زیبا تر جلوه داده شود، برخی از این مدل ها را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید در دیزاین خانه خودتان از آن استفاده کنید.
اگر خانه شما به شکلی است که نور وارد آن نمی شود و یا دوست دارید محیط خانه بسیار روشن و دلباز باشد می توانید از سرامیک های سفید و براق برای خانه خودتان استفاده کنید.
بسیاری از افراد تمی که برای خانه خودشان در نظر می یگرند را سفید و مشکی انتخاب می کنند، اشخاصی با این سبک سلیقه می توانند حتی سرامیک های خانه خودشان را ترکیبی از سرامیک های سفید و مشکی مات انتخاب کنند تا میزان هماهنگی بین لوازم خانه آنها بیشتر باشد.
امروزه استفاده از کف پوش برای خانه ها بسیار باب شده است، اگر می خواهید کف خانه خودتان را سرامیک کنید اما مدلهای کفپوش باب میلتان است می توانید به راحتی از سرامیک هایی استفاده کنید.

سرامیک دیواری

سرامیک صادراتی

سرامیک صادراتی یکی از سود‌آورترین محصولاتی است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوریکه امروزه صادرات انواع کاشی ایرانی به کشورهای همسایه از جلمه تاجیکستان، ترکیه، عراق، ارمنستان، سوریه و. . . توانسته تا به  رونق اقتصادی کشور کمک شایانی کند.
همانطور که گفته شد صادرات این محصول پرکاربرد در سال‌های اخیر به یکی از پرسودترین معاملات تجاری ایران با کشورهای همسایه تبدیل شده است اما جالب است بدانید علاوه بر کاشی، متریال تولید این محصولات نیز قابل صادرات به کشورهای دیگر است.
سرامیک صادراتی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا