رپورتاژ اگهی

با ثروت زندگی تازه ای را آغاز کردم

با ثروت زندگی تازه ای را آغاز کردم

برنده ها از شکست نمی ترسند اما بازنده ها از آن هراس دارند. شکست خوردن بخشی از مسیر پیروزی است. کسی که از باختن می ترسد از موفقیت هم می ترسد. از قدیم گفتند “ترس برادر مرگ است” اگر شما هم میخواهید همانند من در کسب و کار خود موفق و ثروتمند شوید، باید پا پیش بگذارید و اجازه ندهید اتفاقاتی که هنوز رخ نداده، شما را بترساند.

کفش پاشنه بلند مردانه

در خرید کفش پاشنه بلند مردانه به این نکته توجه کنید که اندازه ایده آل شما چقدر می باشد و سعی کنید بیشتر از حد نرمال قد خود را افزایش ندهید.

در خرید این محصول بهتر است از رنگ های تیره استفاده شود تا کمتر جلب توجه کند و جذاب تر به نظر برسد مانند رنگ های سرمه ای، قهوه ای، مشکی و… .

به همراه خرید این کفش بهتر است از شلوار های تیره نیز استفاده شود تا پاشنه کفش بیشتر پنهان بماند. در خرید این محصول به کیفیت و جنس آن نهایت دقت را داشته باشید.

این کفش برای فصل زمستان به خصوص در شهر هایی که بارش برف بیشتر است و احتمال سر خوردگی زیاد است توصیه نمی شود.

کفش زنانه نوین چرم

کیفیت بالا و زیبایی از مهم ترین ویژگیهایی می باشند، که باعث شده اند کفش زنانه نوین چرم همیشه بازار خرید گرمی داشته باشد برای مراقبت از چرم محصولاتی در طیف گسترده ای وجود دارد.

برای این که طول عمر کفش زنانه نوین چرم افزایش پیدا کند باید از آن مراقبتهای مختلفی شود و فرقی نمی کند که کفش چرم دارای چرم صاف رنگدانه ای، چرم نوباک یا چرم جیر می باشد. کفش چرمی را در مقابل اشیای برنده، اشیای تیز و مواد اسیدی نگهداری نکنید.

چون روی چرم آثار غیر قابل برگشتی را ایجاد می کند اگر روی کفش چرم لکه ای عمیقی ایجاد شده، سعی نکنید هر طوری که شده آن را از بین ببرید.

چون ممکن است چرم آسیب ببیند در زمستان در دمای عادی اتاق کفش را قرار دهید تا خشک شود.

برای جلوگیری از فاسد شدن زیره کفش، چسب، شل و شکننده شدن چرم به هیچ عنوان کفش را روی بخاری قرار ندهید تا خشک شود.

کفش مجلسی زنانه تبریز

کفش مجلسی زنانه دارای چه مدل هایی می باشد؟ پاشنه بلاک، پاشنه مخروطی، پاشنه پلتفرم و پاشنه فلر

مهمترین ویژگی استفاده از کفش مجلسی زنانه تبریز چیست؟ کشیده تر نشان دادن قامت

این نوع کفش ها دارای پاشنه های متنوعی هستند که به معرفی دو نمونه از پرکاربرد ترین آن ها خواهیم پرداخت.

پاشنه فلر: این پاشنه در دهه 70 در میان مردم محبوبیت پیدا کرد و برعکس پاشنه مخروطی دارای پایه ای نازک بوده و از بالا به پایین پهن می شود.

پاشنه مخروطی: این نوع پاشنه دارای پایه ای ضخیم و محکم است و مانند مخروط از بالا به پایین باریک می شود. استفاده از پاشنه مخروطی در اکثر کفش ها به چشم می خورد و هیچ گاه از مد نمی افتد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا