رپورتاژ اگهی

با این ایده جذاب به پولسازی رسیدم

با این ایده جذاب به پولسازی رسیدم

اگر به دنبال راه کوتاه و سریع برای رسیدن به ثروت هستید توصیه می کنم مثل من کار تجارت در حوزه ی انواع ترشی را شروع کنید و تحول بزرگی را در زندگی خود رقم بزنید در این مقاله شما را با طرز تهیه انواع ترشی خانگی و مرغوب آشنا خواهم کرد.

ترشی مخلوط

اکثر خانواده ها دوست دارند که همراه غذاهای خود انواعی چاشنی ها را مصرف کنند. از چاشنی های محبوب بین ایرانی ها ترشی مخلوط می باشد.

این ترشی را در فصلی که درست می شود می توانید به بهترین قیمت روز خریداری کنید.

خرید و فروش عمده ترشی مخلوط بازار پر رونقی دارد. در این مقاله به طور مفصل به انواع ترشی ها، طرز تهیه و قیمت آن ها خواهیم پرداخت و نکاتی مهم در مورد ترشی را خاطر نشان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

اکثر خانم های خانه دار در فصل پاییز به تهیه انواع ترشی ها می پردازند تا در فصول دیگر سال آن ها را داشته باشند و در کنار غذاها سرو کنند.

از انواع سبزیجات به خصوص هویج، بادمجان، خیار و کرفس در تهیه ترشی ها استفاده می شود. امروزه از جوانه گندم، قارچ، زیتون و فلفل دلمه ای نیز استفاده می شود و انواع ترشی های به روز تری از آن ها درس می شود.

ترشی مخلوط

ترشی لیمو ترش

طرز تهیه ترشی لیمو ترش شیرازی به این صورت می باشد که ابتدا پوست لیمو ترش را کاملا تمیز می کنیم به این صورت که هیچ تکه لیمویی به آن نچسبیده باشد.

برای گرفتن تلخی آن ابتدا آن را 5 دقیقه جوشانده و آبکش می کنیم و بعد از سه مرتبه تکرار آن پوست لیموها را روی پارچه ریخته و 2 الی 3 روز زمان می دهیم تا خشک شود.

در مرحله آخر پوست لیمو را داخل شیشه ریخته و به آن نمک می افزاییم و شیشه را پر از سرکه کرده و در مدت یک هفته در دمای اتاق نگهداری می کنیم تا آماده شود.

ترشی لیمو ترش

ترشی لیته

این ترشی با استفاده از بادمجانهایی که دارای اندازه های کوچک هستند و مغز بسیار شیرینی دارند تولید می شود، این نمونه ترشی لیته از بهترین چاشنیهایی است که همراه با غذا می توان آن را استفاده نمود.

تولید کنندگان ترشی لیته جهرم برای تولید این خوراکی از بهترین سرکه ها استفاده می کنند، به همین خاطر هم مدت ماندگاری آنها به نسبت دیگر ترشیهای موجود در بازار بیشتر است و از لحاظ طعم و مزه نیز دارای طعم و مزه بهتری هستند.

البته برای نگهداری ترشی لیته به مدت طولانی باید یک سری نکات را مد نظر قرار داد. مهمترین نکته در هنگام نگهداری از ترشی لیته آن است که جار شیشه ای ترشی در فضایی تاریک و بدون نور قرار بگیرد، فضاهای خنک و بدون تابش نور سبب می شوند تا میزان ماندگاری این نوع خوراکیها افزایش پیدا نمایند.

 

این خوراکی علاوه بر طعم بی نظیر دارای فواید زیادی برای بدن می باشد که از مهم ترین فایده های استفاده از این ترشی در کنار غذا می‌ توان به افزایش اشتها و رفع برخی بیماریهای گوارشی اشاره نمود.

همچنین استفاده از این محصول سبب می‌ شود تا انواع ویتامینها و ریز مغذیهای موجود در مواد غذایی به راحتی جذب بدن شوند و سیستم ایمنی بدن را تقویت نمایند.

ترشی لیته

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا