رپورتاژ اگهی

علاقه ام به گل رز باعث ثروتمند شدنم بود

علاقه ام به گل رز باعث ثروتمند شدنم بود

یکی از محبوب ترین و مورد علاقه ترین گل ها برایم گل رز است که در بین عموم مردم نیز به علت عطر خوشبو و ظاهر زیبایی که دارد، شیفتگان زیادی نیز دارد، من نیز با اطلاع از میزان درخواست ها برای خرید این محصول وارد کسب و کار آن شدم و خیلی راحت ثروتمند شدم.

گل رز مشکی

یکی از گیاه هایی که در نزد مردم بسیار محبوب و پرفروش است گل رز بوده که در رنگهای گل رز مشکی و قرمز و مدلهای متفاوتی مانند طبیعی یا مصنوعی در بازار تمامی شهرها به خصوص شهرهای برزگ مانند تهران با قیمت بسیار مناسب موجود بوده و همواره اشخاص به دلیل استفاده های بسیار زیاد از جمله خواص درمانی و زیبایی آن اقدام به خرید این گل زیبا می کنند. گل رز یکی از گیاه های بوده که همواره زیبایی بسیار زیاد و خاصی داشته و افراد همواره برای مصارف گوناگونی از این گیاه استفاده می نمایند که به عنوان مثال از گل رز قرمز و سرخ برای هدیه دادن یا تزئین کردن مجالس مورد استفاده قرار می گیرد و از رنگ مشکی آن برای مجالس ختم یا ترحیم استفاده می شود.

گل رز شاخه ای

همان طور که اطلاع دارید گل رز شاخه ای دارای اشکال و مدلهای متنوعی است که در بررسیهای اخیر وجود ۳۰۰ نوع از این گل با مدلهای متفاوت به رسمیت شناخته شده است که در دسته گل رز قرار گرفته اند.

سالانه در جشنواره های پرورشی گل رز قرمز شاخه ای که در شهرهای مختلف برگزار می شود در حال خرید فروش است.

زیرا گل رز قرمز شاخه ای جزو خاص ترین و زیباترین گلهای کوچک در بین گلهای موجود در این جشنواره بوده است که لیست قیمت متفاوتی دارد.

همواره از تقاضای بالایی جهت تهیه برخوردار است از این رو این محصول در گلدانهای کوچک متناسب با ظاهر و مرحله رشدی که در آن واقع هستند، قرار گرفته شده و فروخته می شوند.

گلدانهای موجود که برای فروش و عرضه به مشتری جهت انتقال گل از خاک اصلی بدان موردنظر می باشد باید دارای خاک حاصل خیز و مناسب بوده و کوددهی لازم را دارا باشند.

گل رز قرمز شاخه ای

دو نمونه از مشهور ترین گل رز قرمز شاخه ای موجود در بازار، گل رز هلندی و گل رز ایرانی می باشد این دو گل در هنگام خرید گل رز شاخه ای زیاد با یکدیگر مقایسه می شوند.

بطور کلی می توان گفت، گل رز هلندی جنسی مخملی دارد، ماندگاری آن بین 10 تا 17 روز می باشد، در مقایسه با همتای ایرانی خود، دارای رنگ پر رنگ تر و تیره تری است و تیغهای کمتری روی ساقه خود دارد.

نژاد گل رز هلندی و ایرانی هر دو در کشور ما قابلیت پرورش دارند و امروزه با صادرات این محصول پرورش دهندگان و خریداران این گل درآمد خوبی بدست می آورند.

عموما تمام نژادهای گل رز برای رشد، به آب فراوان و رطوبت کافی احتیاج دارند آبیاری گل رز در ساعات اولیه صبح انجام می گیرد بهترین دما برای پرورش این گیاه دمای بین 20 تا 25 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا