رپورتاژ اگهی

شهامتی که داشتم مرا ثروتمند کرد

شهامتی که داشتم مرا ثروتمند کرد

فرصت توسط بسیاری از مردم از دست می‌رود، زیرا در لباس کار خود را نشان می‌دهد. من با عشق به حوزه تجارت توانستم زندگی مرفهی را برای خود بسازم.

آلو سیاه مراغه

اگر همیشه با جوش صورت درگیر هستید، آلو سیاه مراغه را به دلیل ترش بودن و خواص عالی که دارد در برنامه غذایی خود بگنجانید.

مراغه از جمله شهرهایی است که دارای انواع آلو می باشد که یکی از آن ها آلو سیاه است که برخی دارای طعم شیرین و نوعی از آن ها طعمی ترش دارد.

از این نوع آلوها هم می توان به صورت تازه به عنوان خوراکی و میوه پرخاصیت استفاده کرد و هم به صورت خشک شده در غذاها و میان وعده استفاده نمود.

نوع خشک شده این نوع آلو هم به صورت آفتابی بدون اضافه کردن مواد و هم به صورت دودی با افزودن موادی اسیدی وجود دارد که نوع آفتابی آن از کیفیت و خواص بالاتری برخوردار می باشد.

آلو خاکی

آیا از خواص اعجاب انگیز آلو خاکی برای رفع کم خونی اطلاع دارید؟ با ما همراه باشید تا با این میوه خاص و خواص بسیار آن و قیمت انواع آلو ها بیشتر آشنا شوید.

یکی از انواع آلو، آلو خاکی است که رنگ آن سبز می باشد اما رنگ درون آن قرمز است و برخلاف ظاهر نه چندان جذابش، اما طعمی شیرین و خوش دارد.

هنوز بر سر خاستگاه اصلی آلو خاکی توافق نظر وجود ندارد، عده ای بر این عقیده اند که این آلو در ابتدا از چین، به کشورهای دیگر صادر می شده و عده ی دیگر عقیده دارند که خاستگاه آن، کالیفرنیا می باشد.

معمولا مردم این میوه محبوب را هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شده، مصرف می کنند و از خواص اعجاب انگیز آن بهره مند می شوند.

آلو شابلون تهران

انواع آلو شابلون تهران که در بازار عرضه می شود را اگر مورد بررسی قرار دهیم متوجه تنوع زیادی می شویم.

زیرا در کشور ما در مناطق مختلف شرایط آب و هوایی متنوعی حاکم می باشد که زمینه را برای رشد آن ها فراهم می آورد.

آلو شابلون نمونه بارز و البته محبوب ترین میوه در بین انواع آلو ها است که در رنگ سیاه و یا قرمز تیره به دست مشتریان می رسند.

در استان تهران بهترین نوع آلو شابلون به صورت عمده تولید می شود.

آلو شابلون برای اینکه در تمام فصول سال در دسترس قرار بگیرند فرآورده های زیادی از آن ها آماده می شود.

از این موارد می توان به آلو خشک، لواشک، ترشک، مربا آبمیوه، کنسانتره و غیره اشاره نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا