رپورتاژ اگهی

با داشتن صبر و تلاش به ثروت مدنظر خود رسیدم

با داشتن صبر و تلاش به ثروت مدنظر خود رسیدم

شروع هر کاری نیازمند سرمایه و تلاش بسیار است. من با شروع کسب و کار خود  بر روی حوزه کنسانتره توانستم موفق به تجارت این محصول خوش آوازه شوم.

کنسانتره انار

شاید برایتان سوال باشد که منظور از کنسانتره انار چیست، در واقع کنسانتره ها انواع گوناگونی دارند که در صنایع مختلفی تولید می شوند، برای مثال کنسانتره انار غنی شده صادراتی نوعی از کنسانتره میوه جات است که این روزها از طرفداران زیادی برخوردار است.

کنسانتره ها نیز مانند آب‌ میوه ‌ها از خود میوه بدست می‌ آیند اما تفاوتی که با آب‌ میوه‌ ها دارند در این است که مقدار غلظت آنها بیشتر از آبمیوه است و این غلظت باعث می‌ شود کنسانتره ها در انجماد کیفیت خود را از دست ندهند، همچنین به ‌علت دارا بودن از غلظت بالاتر طعم دلپذیرتر و نزدیکتری به میوه دارند.

کنسانتره ها بدلیل غلظت زیاد از ماندگاری بالاتری نیز برخوردار هستند و کنسانتره ها و رنگ خوراکی پودری امروزه در صنایع مختلفی مانند صنایع قنادی و شیرینی ‌پزی، پخت انواع غذاهای مختلف جایگزین شکر شده اند، انواع کنسانتره در دو نوع طبیعی و صنعتی در بازار ارائه می‌ شود.

کنسانتره انار

کنسانتره انگور قرمز

یکی از مهم ترین ویژگیهایی که باید کنسانتره انواع میوه و سبزیجات و کنسانتره انگور قرمز داشته باشد این است که محصول نهایی به دست آمده عاری از هر گونه مواد افزودنی و نگهداره مانند رنگ، شکر، مواد قندی، اسید سیتریک، طعم دهنده، عصاره و مواد نگهداره باشد.

محصولی که فاقد چنین مواد افزودنی باشد کاملا خالص و طبیعی خواهد بود و در نهایت کنسانتره میوه به دست آمده علاوه بر طبیعی بودن مواد معدنی و ویتامینهای طبیعی را نیز در خود حفظ می کند و سالم ترین و مفید ترین ماده برای مصرف به دست می آید.

کنسانتره انگور قرمز

کنسانتره هلو

در کشور، تقریبا برای تولید تمام آبمیوه ها از کنسانتره آن میوه استفاده می شود که این محصول در کارخانه های مختلفی تولید می شود. برای تولید آبمیوه هلو می توانند کنسانتره هلو را به صورت عمده از کارخانه خرید کنند. افراد زیادی هستند که در مورد کنسانتره میوه اطلاعی ندارند پس به شما پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید و نسبت به کنسانتره آگاهی پیدا کنید.

کنسانتره میوه در حقیقت آبمیوه ای است که میزان آب موجود در آن بسیار کاهش یافته است که نسبت به آبمیوه حجم کمتری دارد و مدت زمان بیشتری می توان از آن نگهداری نمود. در حقیقت با حذف آب موجب به وجود آمدن پودر و عصاره آن میوه می شود که برای تولید محصولات گوناگونی به کار می برند.

اگر دوباره به کنسانتره آب و شکر اضافه نماییم موجب به وجود آمدن آبمیوه خواهد شد شاید جالب باشد برخی از آبمیوه ها در فصلی که آن میوه وجود ندارد نیز در بازار موجود می باشد که کارخانه های تولید آبمیوه از کنسانتره آن میوه در تهیه محصول استفاده می کنند.

کنسانتره هلو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا