رپورتاژ اگهی

خوش شانس نبودم اما ثروتمند شدم

خوش شانس نبودم اما ثروتمند شدم

از آنجاییکه بعضی از افراد هر فردی پولداری را می بینند تصور میکنن طرف خوش شانس بوده است من اعتقادی به این کلمه نداشتم و به خودم ثابت کردم که می توانم بدون شانس هم ثروتمند شوم و پولدار شدم. فقط و فقط تلاش بی وقفه انسان است که آن را به هدفش می رساند و صد البته مسیری که انتخاب می کند بسیار در این موفقیت موثر خواهد بود. من با تجارت تینر به این موفقیت رسیدم. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا خواهید شد.

تینر معمولی

افراد برای جلوگیری از خشک شدن و برای تنظیم غلظت رنگ از تینر معمولی استفاده می کنند و به دلیل کاربرد فراوانی که دارد بصورت عمده در بازار خرید و فروش می شود.

در خرید تینر باید دقت شود تا مناسب رنگی باشد که مورد استفاده قرار می دهیم.

برای کیلر باید تینر مناسب آن استفاده شود در غیر این صورت رنگ آن مات شده و بعد از خشک شدن ترک می خورد. در دمای پایین آتش می گیرد بنابراین باید هنگام نقل و انتقال آن نهایت دقت را کرد تا با دریافت حرارت منفجر نشود.

برای سلامتی انسان مضر می باشد و به راحتی از طریق پوست وارد بدن شده و به پوست انسان صدمه می زند و تنفس آن باعث آسیب به دستگاه تنفس و ریه ها می شود.

تینر معمولی

تینر فوری 10000بیست لیتری

از تینر فوری 10000 بیست لیتری برای روغن در انژکتور و یا موتور ماشین استفاده می شود.

در حین استفاده از آن باید مراقب چشم ها بود زیرا در صورت تماس با چشم موجب دو بینی، سرازیر شدن اشک، قرمز شدن چشم و تار شدن دید انسان می شود و باید سریعتر نزد پزشک رفت.

باعث ملتهب شدن و سوزش  زخم هم می شود و بعضی از افراد به جای آن از بنزین استفاده می کنند که این روش مورد قبول نمی باشد و جانشین مناسبی برای آن وجود ندارد زیرا ویسکوزیته رنگ ها متفاوت است و فقط با تینر باز می شود.

البته اکثر مواد شیمیایی علاوه بر فوایدی که برای کار ما دارند مضرات بسیاری هم دارند.

تینر فوری 10000بیست لیتری

تینر فوری 20000

یک نوع از این محصول تینر فوری 20000 است که برای رنگ های روغنی استفاده می شود و همچنین برای پاک کردن قسمت هایی که رنگ در آنجا بیرون زده هم مصرف می شود.

در زمانی که درب رنگ باز شد برای مانعت از سفت شدن آن می توان به آن تینر اضافه کرد.

برای استفاده از این تینر در رنگ باید آن را به نسبت 3 به1 به رنگ اضافه کرد باید توجه داشت تا از این مقدار بیشتر نباشد چون موجب خرابی رنگ می شود.

این محصول را می توان در بسته بندی های 500 سی سی، نیم لیتری و 1 لیتری به منظور کم کردن غلظت رنگ و یا خشک شدن رنگ بعد از رنگ آمیزی در مدت زمان کوتاه استفاده کرد.

تینر فوری 20000

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا