رپورتاژ اگهی

قیمت بنتونیت سدیم حفاری

قیمت بنتونیت سدیم حفاری

بنتونیت نوعی ماده خاکی می باشد که درصد زیادی از آن را رس تشکیل داده است و می توان گفت که نوعی خاک آتشفشانی محسوب می شود.
این خاک دارای انواع مختلفی از ریز دانه ها و ترکیبی از چند نوع کانی معدنی می باشد که رنگ آن سفید و کاملا بدون بو می باشد، همچنین از ویژگیهای آن می توان متورم شدن آن در اثر تماس با آب را نام برد.
بنتونیت با توجه به مواد تشکیل دهنده و ساختار آن به دو دسته اصلی سدیمی و کلسیمی تقسیم می شود.
ناخالصی بنونیت سدیمی از عنصر سدیم می باشد و می توان گفت که نوعی جاذب آب می باشد به این صورت که با جذب آب و رطوبت، سبب می شود تا به مقدار زیادی منبسط شود که از این نوع بنتونیت در حفاری نفت و چاه استفاده می شود.
قیمت بنتونیت سدیم حفاری
برای کسب اطلاعات بیشتر فرم مربوطه را در سایت آراد برندینگ پر کرده تا مشاورین این مجموعه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
بنتونیت کلسیمی، یون های موجود در محلول را جذب کرده و برعکس بنتونیت سدیمی، چربیها و روغنها را به خود جذب می کند و از آن به عنوان مواد شوینده در صنایع به کار برده می شود.
بنتونیت پزشکی در مصارف پزشکی و دارویی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و این ماده به دلیل خاصیت جذب بالایی که دارد سبب می شود تا داروها را به خود جذب کرده و در جاهای مختلف آن را آزاد کرد.
این ماده، دارای قابلیتی است که می تواند ویژگی داروها را قبل از حل شدن کنترل کرد یا بهبود بخشید.

قیمت خرید و فروش روز بنتونیت سدیم

قبل از هر چیز با توجه به کیفیت محصول بنتونیت سدیم و میزان استاندارد بودن آن که بستگی به نوع کاربرد آن دارد، قیمت این محصول متفاوت خواهد بود.
قیمت خرید و فروش روز بنتونیت سدیم
لازم به ذکر است که عامل مهم در تعیین قیمت بنتونیت سدیم، میزان ضریب جذب آن می‌باشد که همان‌طور که گفته شد، بسته به اینکه برای مثال در چه صنعتی مثلاً کشاورزی، ساختمان‌سازی، تولیدات آرایشی و بهداشتی و غیره قرار است استفاده شود، این ضریب متفاوت بوده و قیمت بنتونیت سدیم نیز متغیر خواهد بود.
عامل دیگری که در تعیین قیمت بنتونیت سدیم موثر است، نوع بسته‌بندی این محصول می‌باشد.
در این مورد با توجه به این‌که محصول موردنظر در چه حجم و چه اندازه‌هایی خریداری می‌شود و اینکه به صورت جزئی و یا در حجم عمده به فروش می‌رسد، قیمت محصول متفاوت خواهد بود.
به دلیل تعداد محدود تولیدکنندگان بنتونیت باریت در کشور، کار صادرات بنتونیت سدیم در ایران همواره با چالش تهیه این ماده روبرو بوده و به ویژه در مواردی که شما تولیدکننده نباشید، نیازمند ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان و خرید و تأمین این ماده با قیمتی مقرون به صرفه از آنان و سپس صادرات و فروش آن به مشتریان خارجی هستید.
که در این مورد نیز با توجه به آن که این تولیدکنندگان خود به طور مستقیم با مشتریان خارجی در ارتباط بوده و محصول تولیدی خود را علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به کشورهای مختلف نیز صادر می‌نمایند، بنابراین خرید بنتونیت باکیفیت صادراتی از این تولیدکنندگان و ارسال آن به خارج از کشور نیازمند صرف هزینه‌های متفاوتی است و این سبب می‌شود قیمت نهایی این محصول برای صادرات در این موارد متفاوت از صادرات مستقیم توسط تولیدکننده محصول باشد.

فروش ارزان بنتونیت سدیم حفاری

این مجموعه یکی از مراکز معتبری می باشد که انواع بنتونیت چیتیکا از جمله سدیم حفاری را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه به فروش می رساند.
فروش ارزان بنتونیت سدیم حفاری
از مهم ترین کاربردهای بنتونیت سدیم حفاری، استفاده از آن در حفاری نفت و گاز می باشد که به دلیل داشتن خواصی همچون تعلیق پذیری و جذب آبی که دارد باعث دوام بیشتر تجهیزات در این صنعت می شود و همچنین با چرب کردن مته ها می تواند از ترک و شکاف در دیواره های چاه جلوگیری کند.
از دیگر فواید بنتونیت سدیم می توان به کاربرد آن در کشاورزی نام برد.
این ماده به این دلیل که خاصیت جذب آب و رطوبت بالایی دارد، آب مورد نیاز را در خود نگهداری کرده و باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود و برای مناطقی که دچار کم آبی هستند مناسب است.
مصرف این ماده در امور کشاورزی باعث تقویت زمینهای کشاورزی شده و می توان از آن به عنوان کود برای زمینها استفاده کرد.
بنتونیت نقش بسیار مهم و بسزایی در از بین بردن سموم و آفتهای موجود در زمینهای کشاورزی محسوب می شود.
همچنین بهره مندی بیشتر از کودهای حیوانی را افزایش می دهد و از به وجود آمدن بوی نامطبوع در اثر کود حیوانی را از بین می برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا