رپورتاژ اگهی

برای رسیدن به تغییرات دلخواه باید از پل ترس گذشت

برای رسیدن به تغییرات دلخواه باید از پل ترس گذشت

همه ما انسان ها می دانید که ترس مانع از حرکت ما رو به جلو می شود و در نتیجه مارا از هدفمان دور میکند.

خرما مضافتی بم

دنیای خرماها بسیار متفاوت و گسترده است و انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها خرما مضافتی بم یا مضافتی است. خرماها از لحاظ رنگ و اندازه به دسته ها مختلفی تقسیم بندی می شوند. خرما یکی از منابع غنی و سرشار از انواع ویتامین ها می باشد که در تامین انرژی مورد نیاز بدن و حفظ سلامتی بسیار مفید هستند. ویتامین های موجود در خرما به رشد استخوان ها و بهبود بینایی چشم ها کمک بسیار زیادی می کند.

خرما مضافتی بم

خواص شیره خرما

شیره خرما پیارم یکی از مهم‌ترین محصولات تجاری به شمار می رود این شیره ارزشمند که از خرما به دست می آید خواص شیره خرما بسیار زیاد است که حتی در قرآن کریم به این میوه ارزشمند اشاره های زیادی شده است. شیره خرما از لحاظ قیمت مقرون به صرفه بوده و مهم تر از این باعث کنترل و پیشرفت بیماریها می شود و از همه مهمتر چون از خرما به دست می آید سالمترین شیره می باشد ومصرف آن هیچگونه تاثیر نا مطلوبی روی بدن نمی گذارد و کاملا بدون عوارض می باشد.

خواص شیره خرما

پودر هسته خرما

طبق تحقیقاتی که علمای طب سنتی انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که خرما علاوه بر اینکه گوشت آن دارای خواص می باشد هسته آن هم دارای فواید بسیاری می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با طرز تهیه پودر هسته خرما و طریقه مصرف آن در جهت بهره گیری هرچه بیشتر از خواص آن آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

پودر هسته خرما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا