رپورتاژ اگهی

من توانستم با روزی سه ساعت کار به درآمد میلیونی برسم

من توانستم با روزی سه ساعت کار به درآمد میلیونی برسم

امروزه که درگیریهای ذهنی زیاد است، خیلی از افراد به درآمدهای بالایی رسیده اند، این به آن منظور است که می توان حتی در شرایط بد نیز وارد فعالیتی شد که افزایش درآمد را در بر داشته باشد.
بازه های زمانی محدود می تواند در این رابطه کمک کننده باشد و برای رسیدن، مشخص شدن هدف بزرگترین عامل است.

بازی فکری خانوادگی

در بازی فکری جنسیت، سن، وضعیت جسمانی و هر مورد دیگر نقشی ندارد. بازی فکری تمرکز در افراد را بالا می برد و موجب شادی و نشاط در اعضای خانواده را فراهم می کند.
بازی فکری خانوادگی بسته به نوع بازی با هم فرق دارند، هر گونه تلاش ذهنی که به شکل هدفدار فردی یا گروهی و خانوادگی انجام می شود و بسیار در روحیه، شخصیت و زندگی فرد تاثیر دارد.

بازی فکری خانوادگی

حوله یکبار مصرف

امروزه با توجه به افزایش جمعیت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استفاده از ابزار و لوازمی مثل حوله بسیار مهم است؛ از این رو قصد داریم در این قسمت به بررسی قیمت دستگاه تولید برش حوله یکبار مصرف بپردازیم. طی سالیان گذشته مصرف این وسیله بهداشتی به شکل چشمگیری افزایش یافته است از این رو بسیاری از افراد به فکر ایجاد خط تولیدی برای انواع حوله یکبار مصرف افتاده اند.

حوله یکبار مصرف

چمدان خلبانی

علاقه افراد به مسافرت به اقصی نقاط جهان امری ذاتی است و حتی در قرآن مجید و روایات نیز به آن دعوت شده است، امروزه اغلب افراد تمایل به سفر با هواپیماها را دارند. که چمدان خلبانی ضد ضربه را به منظور جایگیری راحت در هواپیما و جلوگیری از آسیبهای احتمالی از دست اندازهای هوایی با تکنولوژیهای مدرنی تولید کرده اند که کاملا ضد ضربه هستند.

چمدان خلبانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا