رپورتاژ اگهی

با پسته غیرممکن را ممکن کردم

با پسته غیرممکن را ممکن کردم

برای رسیدن به باورهای ذهنی خود دریافتم که باید فعل خواستن را برای خودم صرف کنم کاری که تمامی افراد موفق انجام دادند تا به موفقیت برسند و شاید در نظر افراد این جمله کلیشه ای بیاید اما کاربردی است و من در مرحله اول پذیرفتم که غیرممکن برای من نباید وجود داشته باشد و دریافتم که راه رسیدن به ثروت در تجارت است بنابراین وارد این کار شدم و فعالیت خودم در حوزه پسته را آغاز کردم و در نتیجه به هر آنچه که می خواستم در این راه رسیدم.

پسته عمده فروشی

پسته عمده فروشی، در موضوع همه چیز درباره پسته بدانید مغز پسته حاوی مقادیری ویتامین A، آهن، اسیدهای چرب غیراشباع، ویتامین E، ویتامین B6، B1، B2 ،پتاسیم، پروتیین، روی، سلنیوم، فسفر، فولا ت، فیتواسترول، کلسیم، مس و فیبر است.

ویتامینA  موجود در پسته به بینایی در تاریکی کمک کرده و محرک رشد سلول ها و بافت های بدن است.

آهن موجود در پسته برای انتقال اکسیژن به سلول ها از طریق تشکیل هموگلوبین در گلبول های قرمز نقش اساسی دارد.

اسیدهای چرب تک غیراشباعی موجود در پسته سبب کاهش کلسترول بد (LDL) و کاهش ابتلا به امراض قلبی می شود.

مطالعات نشان داده افرادی که به طور منظم (هفته ای یک بار) از خشکبار همانند پسته استفاده کرده اند ۲۵ درصد کمتر از سایر افراد به بیماری های قلبی مبتلا می شوند.

ویتامین E پسته سبب حفظ سلا مت و ترمیم بافت ها شده و به عنوان یک ماده آنتی اکسیدان مانع از بروز سرطان ها و بیماری های قلبی می شود.

پسته خیس امروز

پسته خیس امروز، همانند ساير درختان خزاندار جهت تكميل جوانه گل نياز به سرماي معيني در طول خواب زمستاني دارد.

تطابق زمان گل دهي در پسته بين نر و ماده مهم مي باشد. احداث باغ پسته در مناطقي كه از تابستان گرم و خشك طولاني برخوردار مي باشد توصيه مي­ گردد.

درخت پسته به رطوبت هوا و همچنين به رطوبت بالاي خاك حساس بوده و رطوبت نسبي در زمان گل دهي و گرده افشاني باعث كاهش بازده گرده افشاني و در نتيجه كاهش تشكيل میوه می­ شود.

رطوبت محیط در زمان گردافشانی 50-35 درصدمناسب است و نیاز سرمایی به طور متوسط 1000 ساعت تا 7 درجه سانتی­ گراد است.

درخت پسته از 7 تا 9 سالگی به بار می نشیند، این درخت دمای 45 درجه بالای صفر و 25 درجه زیر صفر را تحمل می کند و گیاهی مقاوم به خشکی و کم آبی است.

پسته کیلویی امروز

پسته کیلویی امروز، را شاید بتوان نماد ایران در نظر گرفت؛ چیزی که کل جهانیان، ما را به لطف آن می‌شناسند.

علاوه بر فواید و خواص پسته، کاربردهای و استفاده‌ های این مغز نیز بسیار زیاد است.

از شیرینی‌پزی و کیک‌پزی گرفته، تا در تولید لوازم بهداشتی و روغن‌گیری و استفاده از عصاره آن برای تقویت پوست و مو کارایی دارد.

حتی شاید تعجب برانگیز باشد، اما از این مغز، در تولید کالباس و تهیه سس پاستا نیز استفاده می‌شود؛ چیزهایی که ما آن‌ها را کمتر در ایران می‌بینیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا