رپورتاژ اگهی

با یک تفکر سیستمی ثروتمند شدم

با یک تفکر سیستمی ثروتمند شدم

شما زمانی به درآمد بالا و پول فراوان می رسید که به یک سری اصول عمل کرده باشید. آموزش و یادگیری که با تجربه همراه باشد شما را در میدان ثروتمند شدن پیروز خواهد کرد. سعی کنید ریسک پذیری بالایی داشته باشید و مطالبی که آموزش می بینید را تجربه کنید و خود را به چالش بکشید. مسیر به ثروت رسیدن خیلی شیرین است و ارزش آن را دارد که شما مدتی را به سختی بگذرانید. من با تجارت به ثروت خیلی بالایی رسیدم و آن هم با محصول بیل مکانیکی که شاید هر کسی باور نکند.

بیل مکانیکی دلتا 360

بیل مکانیکی دلتا 360 وسیله ای است برای حفاری انواع کانال ها به منظور عبور آب و یا خطوط لوله انتقال آب، گاز، نفت و سایر مایعات مورد استفاده می باشد.

بیل مکانیکی که در انگلیسی به آن (Excavator) گفته می شود از گروه ماشین آلات سنگین عمرانی و راه سازی است.

از بیل مکانیکی علاوه بر حفر کانال استفاده های دیگری نظیر چکش هیدرولیک، مته، قیچی فلزبر، چنگک و دیگر موارد نیز می توان اشاره کرد.

با نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک در محل نصب باکت سطوح بتنی و یا صخره های بزرگ را که بوسیله مواد منفجره قابل تخریب نیستند را می توان تخریب کرد.

بیل مکانیکی زنجیری هپکو

وزن بیل مکانیکی زنجیری هپکو معادل 32700 کیلوگرم، ظرفیت باکت 1.44 متر مکعب، موتور دستگاه ساخت شرکت هیوندای و دارای 6 سیلندر می باشد که توانی معادل 263 اسب بخار را با استفاده از سوخت گازوئیل تولید می کند.

این دستگاه با سرعت 3.3 کیلومتر در ساعت جابجا می شود و نیروی برش خاک آن به بیش از 14 تن می رسد و با این نیرو قادر است در ارتفاع حداکثر 10.3 متر و عمق حداکثر 11.1 متر حفاری کند.

بیل مکانیکی هیوندای با ابعاد 10.9 متر طول و 3.2 متر عرض دارای ارتفاع کلی بیش از 3 متر می باشد و قادر است در زمینی با حداکثر شیب 35 درجه فعالیت کند.

بیل مکانیکی بکهو نیوهلند

برای خرید بیل مکانیکی بکهو نیوهلند به نکات بسیار زیادی باید توجه کرد:

نوع کاری که قرار است از بیل مکانیکی در آن استفاده شود.

انتخاب تجهیزات مناسب برای نوع کار مورد نظر

قدرت موتور مورد نیاز برای انجام عملیات

ارائه قطعات و خدمات پس از فروش در منطقه ای که بیل مکانیکی باید فعالیت نماید.

در دسترس بودن تریلرهای مخصوص حمل بیل مکانیکی در منطقه فعالیت

میزان کارکرد دستگاه که بر روی عمر مفید و قدرت آن و همچنین کارآیی بیل مکانیکی تاثیر زیادی دارد.

کنترل دقیق سطوح مایعات موتور و همچنین انجام بموقع سرویس های دوره ای

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا