رپورتاژ اگهی

قیمت لیمو ترش شیرازی

قیمت لیمو ترش شیرازی

یکی از مرکباتی که درخت آن همیشه سبز است لیمو ترش شیرازی است که با توجه به خواصی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد. گفته شده که منشا این میوه درجنوب شرقی آسیا است. درحال حاضردرهمه مناطق گرمسیری ونیمه گرمسیری درسرتاسردنیاکشت وپرورش می شود. تجارعرب درقرن دهم نهال ودرخت لیمورابه مصروآفریقا آوردند. درحالی که اروپاییان درقرن 12و13این میوه رابه کشورهای خود واردکردند. لیموترش درخت چندساله است که می تواندتا10سال دوام داشته باشد. سه کشورهند مکزیک وچین کشورهای برترتولیدکننده در جهان هستند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

در این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین نوع مرکبات با نام لیمو عمانی ترش و سنگی با قیمت مناسبی قابل عرضه بوده که می توانند منحصر به فرد باشند و مزیتهای فراوانی را برای استفاده در مواد غذایی مختلف داشته باشند. تمام افراد که به نوعی به حرفه آشپزی، فروش مرکبات و تهیه عصاره های میوه مشغول می باشند، اقسام لیمو ترش و نوع سنگی آن را می شناسند و همواره مقایسه ای را برای کاربرد متفاوت آنها قائل می باشند. در واقع لیمو ترش می تواند در مقایسه با سایر انواع بسیار کوچکتر و کمی ترش تر بوده که در واقع به عنوان یک چاشنی فوق العاده عمل نماید.

لیمو ترش شیرازی

لیموی کفیرکه گردوناهموارودارای آب کمی است که کاملا تلخ است و برای روغن های معطردرآسیا استفاده می شود. این لیموها ناهموار و گرد هستند و آب بسیار کمی در آنها وجود دارد. در حقیقت، آب کمی که آنها دارند کاملا تلخ است. لیموی کالاموندین یامشک بسیارترش است و درغذاهای فلیپینی استفاده فروان دارد. رنگ آن نارنجی وبسیارکوچک است ودارای پوست بسیارنازک است و یکسال طول می کشد تا به طورکامل رسیده شودونمی توان آن رابه خوبی حمل ونقل ونگهداری کردوبه عنوان یک گیاه زینتی استفاده می شود. لیموی کلیدی که به عنوان لیموی مکزیکی هم یادمی شود زردوکوچک وگردترازانواع لیموها است وازنظردارابودن اسیدبسیارغنی است ودرکیک لیمویی استفاده قرارمی گیردویا به عنوان آب میوه استفاده می شود. لیموی کوسای که احتمال می رود ازهندرویش آن شروع شده و بیضوی شکل است.

بسته به پیوند با مرکبات دیگر لیمو ترش شیرازی انواع مختلفی درجهان داردکه نمونه های آن:لیموی صحرایی استرالیایی که کوچکترین نوع است که ازان به عنوان میوه مینیاتوری یادمی کنند وبه اندازه یک تیله است ودرانواع مارمالادازآن استفاده می کنند. لیموی انگشتی استرالیاکه خاویارمرکبات نامیده می شود.ودرجنگل های بارانی نیوساوت ولزوجنوب شرقی کوئیزلندپرورش یافته است. دارای طعم قوی است و درسوشی وخوراک صدف ومهی استفاده می شود. لیموی خونی که ترکیب پیوندی بین لیموانگشتی قرمزونارنگی است وطعم شیرین دارد. و درقاره استرالیا تولیدمی شود. لیموزنجفیلی که پوست صاف و ضخیم و داری دانه های زیادوسفت و زرد رنگ وگوشت آن سفت است و شیبه لیمو شیرین بابویی شبیه به زنجفیل دارد.

قیمت لیمو ترش

همواره میزان برداشت لیمو ترش در باغات داخلی بسیار فراوان بوده و می توان با اطمینان گفت که این مرکبات می توانند با قیمتهای مناسب تری در معرض فروش قرار بگیرند. شایان ذکر است که مرکز ما تازه ترین لیمو ترش را در مقادیر عمده ای تهیه نموده و آنها را با رعایت کنترل کیفیت لازم وارد چرخه اقتصادی می نماید و لازم به ذکر است که این نوع مرکبات می توانند در هر دمایی مقاوم بوده و در نتیجه قابلیت صادراتی بودن نیز برای آنها دور از واقعیت نمی باشد. تعدد این مرکبات موجب شده است تا مرکز ما به فکر ارسال این نمونه ها به کشورهای اطراف باشد و آنها را برای مناطقی چون: عراق، ترکمنستان، روسیه، هندوستان و سایر کشورها صادر نماید. اگر بخواهیم عامل دیگری که بر قیمت لیمو عمانی سیاه ترش تاثیر گذار باشد را نام ببریم، قطعاً راه های در اختیار گرفتن این محصولات می باشد که در واقع شیوه غیر حضوری آن می تواند تعیین کننده نرخ آن باشد.

مرکزی که بتواند احتیاجات مشتریان را در زمینه دریافت نمونه های خوش طعمی چون لیمو ترش تازه برطرف نماید و قیمت لیمو ترش مقرون به صرفه را نیز به خود تخصیص نماید، می تواند مورد استقبال فراوانی قرار بگیرد. یکی از عمده مزیتهایی که می توانیم برای این مرکبات خوش طعم یعنی لیمو عمانی جهرم ترش قائل باشیم، برخورداری از آنتی اکسیدانها است که در واقع عمل دفع سموم را به بهترین حالت ممکن انجام می نماید. یکی از مهمترین دلایلی که می تواند قیمت لیمو ترش را دچار نوسان نماید، ارائه نرخهای متفاوت است که بسیاری از مراکز با تعیین آن نظام اقتصادی را بر هم می زنند. بدین روی ما تمام تلاش خود را نموده ایم تا این مرکبات را پس از چینش وارد مراکز بهداشتی نماییم و پس از تفکیک نمونه های مطلوب آنها را در بسته بندیهای مناسبی قرار دهیم و قیمتهای پایین تری را نیز ارائه نموده تا تمام افراد بتوانند آنها را خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا