رپورتاژ اگهی

دنیایی از ثروت را با راهکارهای ما بدست آورید

دنیایی از ثروت را با راهکارهای ما بدست آورید

طبق تجربیاتی که در مشاغل کاری پاستا خود داشته ایم توانسته ایم به این نتیجه دسا یابیم که روشها متفاوتی وجود دارد که افراد می توانند با استفاده از ان به درآمد ملیونی برسند با ما همراه باشید تا نکاتی را در این باره با شما درمیان بگذلریم.

پاستا

بسته بندی پاستا خوب در شهر مقدس مشهد با استفاده از دستگاه های مدرن  صنعتی کارتونی برای حفظ محیط زیست صورتهای پنجره ای، ساده، طراحی دلخواه، کاور و دور پیچ، جعبه مادر تولید کرده است. ماکارونی و پاستا در انواع بسته بندی ظاهری و وزنی تولید می شود  این محصول در وزنهای ۲۵۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۷۰۰گرمی تولید و توزیع می شود اگر اصول بسته بندی ماکارونی شکل دار و پاستا رعایت شود در حفظ و نگهداری محصول هیچ نگرانی وحود نخواهد داشت.

مرغ و قارچ خوراکی را در قابلمه ای با یه قطره روغن حدود 10 دقیقه تفت می دهیم مثداری نمک و فلفل سیاه به این مواد اضافه میکنیم بعد از تعقیر رنگ اون قابلمه را کنار گزاشته و قابلامه دیگری برمی دارم و آرد را به همراه چنذ قطره روغن درون ان می ریزیم و تفت می دهیم.

پاستا

پاستا بسته ای

بعد از تفت آراد شیر را به همراه آب مرغ به ارد اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا یکسان شود پس از انکه سس مورد نظر در حال جوش بود شعله آنرا کم می کنیم در مرحله بعد قارچ و مرغ را به همراه پاستا بسته ای به قابلمه سس اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا سس به همه مواد برسد برای مدت 25 دقیقه روی شعله کم قرار می دهیم تا پاستا بپزد در این تایم دوسه بار مواد مورد نظر را هم می زنیم تا ته نگیرید.

در این مرحله طعم پاستا را بچشید ودر صورت لزوم نمک و فلفل را به آن اضافه کنید می تواند پاستا درست شده را با جعفری تزیین کنید.

پاستا بسته ای

پاستا پستو

یکی از غذاهای معروف در شهر تهران پاستا پستو اسپانیای که با طعم خوب سیر تازه به همراه دارد مورد توجه افرادی که سیر دوست دارند قرار گرفته است ما در این بخش طرز پخت پاستا اسپانیایی را به اشتراک می گذاریم تا شما عزیزان بتونید این غذای خوشمزه را خودتون در خانه آماده کنید.

آب ماکارونی یک پیمانه ابتدا پیاز، سیر، فلفل دلمه، کدو سبز، جعفری را به اندازه دلخواه خرد می کنیم بعد روغن زیتون را دردن ماهی تابه ریخته بعد از داغ شدن روغن زیتون پیازو فلفل دلمه رو درون تابه می ریزیم و مقداری تفت می دهیم در مرحله بعد کدو سبز را اضافه می کنیم و می گذاریم خوب پخته شود بعد از گذشت ده دقیقه سیر را اضافه می کنیم و تفت می دهیم.

پاستا پستو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا