رپورتاژ اگهی

با این چند تکنیک رویایت را سه سوته به واقعیت تبدیل کن

با این چند تکنیک رویایت را سه سوته به واقعیت تبدیل کن

آیا شما هم به دنبال تحقق آروزهایتان هستید؟ می توانید با فعالیت در حوزه کاشی در بازه زمانی کوتاه به آرزوهایتان دست پیدا کنید در اینجا به معرفی انواع کاشی لعابدار پرداخته شده است که شما با توجه به علاقه تان می توانید در این حوزه فعالیت کنید.

کاشی لعابدار

شکال متفاوتی وجود دارد برای کاشی لعابدار که هر یک از افراد بسته به سلیقه ای و همچنین مکانی که می خواهد از آن استفاده کند یک مدل از آن را انتخاب می کند. لعابدار کردن کاشی گرانیت سفید بزرگ به نسبت دیگر کاشیها راحت تر و ساده تر می باشد، به همین خاطر امروزه بیشتر از کاشیهایی با اندازه ی بزرگ استفاده می کنند. لعاب کاشی بر اساس خواص اپتیکی که دارد دارای انواع متفاوتی می باشد که عبارتند از:لعاب معرق:یکی از لعابهایی که نسبت به دیگر انواع لعابها در صنعت ساخت کاشی کمتر از آنها استفاده می شود لعاب معرق می باشد اما با وجود اینها لعاب معرق بنابر مقاومت و همچنین استحکام بالایی که در برابر خوردگی دارد پوشش بسیار مناسبی برای سطوح مختلف می باشد. لعاب پرسلان :لعابهای پرسلان نسبت به دیگر نوع لعابها دارای مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و همچنین ضربه هر گونه خوردگی می باشند بسیاری از افراد این نوع از لعابها را به نام سالورسانت می شناسند.لعاب مات:لعابهای نوع مات یکی از بهترین نوع لعابها می باشند که مقاومت بسیار بالایی در مقابل مواد شیمایی دارند و بسیاری از افراد مایل به استفاده از این نوع از لعابها می باشد.

کاشی لعابدار

کاشی شش ضلعی

کاشی شش ضلعی استخر نمونه ای جذاب و جدید از کاشی ها می باشد که برای پوشش دادن سطوح گوناگون استخر های آب به راحتی می‌ توان آن را مورد استفاده قرار داد. مرغوب ترین نوع کاشی های شش ضلعی را با نازل ترین قیمت های روز می توان از طریق این مجموعه تهیه کرد و خرید خود را به طور تضمین شده و با صرف هزینه‌ های کمتر انجام داد.

کاشی شش ضلعی

کاشی مرجان

ظاهر سرامیک و کاشی مرجان فروخته شده در شرکت ما تقریباً مشابه هم دیگر بوده و تشخیص دادن آن توسط فروشنده ها برای شما انجام میشود، اطلاعات کافی را در مورد این محصولات به شما می دهند و معمولاً چون سرامیکی که از حرارت بیشتری برخوردار بوده و رنگ آن بیشتر بوده و ضخامت های آن هم بیشتر می باشد.شما با خیال راحت می توانید بهترین سرامیک ایده آل و کاشی محکم و مقاوم را برای بسیاری از مکان های خود در ساختمان انتخاب و خریداری کنید و از آنها استفاده های عالی و درجه یک در جهت زیبا سازی ساختمان خود داشته باشید.

کاشی مرجان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا