رپورتاژ اگهی

با این پارچه کسب و کار متفاوت تری نسبت به دیگران داشته باشید

با این پارچه کسب و کار متفاوت تری نسبت به دیگران داشته باشید

اگر می خواهید یک کسب و کار متفاوت نسبت به دیگران داشته باشید توصیه می کنیم تا انتها با ما همراه باشید، شما برای این کسب و کار فقط به چند نوع پارچه نیاز دارید تا کسب و کارتان را شروع کنید، پارچه محصولی است که به راحتی در دسترس است و شما به راحتی می توانید این پارچه را به سود تبدیل کنید زیرا تقاضا کننده آن بسیار زیاد است در ادامه چند نوع پارچه را به شما معرفی می کنیم.

پارچه فاستونی

پارچه فاستونی می‌تواند در وزن‌ های مختلف جهت فصول مختلف تولید شود. در پارچه فاستونی هر چه درصد پشم به کار رفته بیشتر باشد پارچه دارای کیفیت و مرغوبیت بیشتری است و اگر مقدار نخ به کار رفته در پارچه فاستونی بیشتر باشد، پارچه ظریف تر می شود . در سال ‌های اخیر به دلیل افزایش قیمت پشم و به همین نسبت بالا رفتن قیمت پارچه فاستونی تشکیل شده از پشم ، بعضی از تولید کنندگان به تولید پارچه‌ های شبه فاستونی رو آورده ‌اند . این پارچه‌ ها که بیشتراز الیاف پلی‌ استر و ویسکوز تشکیل می ‌شوند ، انعطاف ‌پذیری کمتر و نیز دوام کمتری در استفاده داشته، بنابراین عمر مفید پایین‌ تری نیز دارند اما در مقابل ارزان ‌تر هستند.

پارچه فاستونی

پارچه غواصی

به خاطر شباهت جنس و حالت کشسانی پارچه غواصی با ریون ممکن است بسیاری از افراد در تشخیص این دو پارچه از هم دچار اشتباه شوند. ریون ,و غواصی در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده اند با این حال پارچه ی غواصی ضخامت و وزن بالاتری نسبت به ریون داشته و به همین خاطر مانند آن خیلی نرم و لخت نیست، بلکه تا حدی دارای حالت ایستایی است. دوخت لباس های تنگ و اندامی نیازمند تخصص زیادی است و باید برای دوخت از الگوی مناسب استفاده شود. پارچه ی غواصی از کشش و ایستایی خوبی برخوردار است به همین خاطر برای تولید شلوارهای کلاسیک انتخاب بسیار مناسبی است. معمولاْ رنگ مشکی غواصی برای دوخت شلوارهای رسمی استفاده می شود.

پارچه غواصی

پارچه نخی

یکی از انواع پارچه هایی که در میان عامه مردم به پارچه نخی شهرت دارند، پارچه های کودری یا کدری هستند که به صورت تخت بافت تار و پودی با الیاف ویسکوز در عرض های مختلف به صورت ساده یا طرح دار توسط کارخانجات نساجی تولید می شوند. منظور فروشندگان از جنس نخی این است که پارچه یا لباس از نخ تهیه شده است، اما منظور مردم از جنس نخی، جنس پنبه ای است، ولی فروشندگان از این ترفند استفاده می کنند تا دروغ نگفته باشند و فروش بیشتری داشته باشند. البته صرفا پنبه ای بودن پارچه، دلیل مناسبی برای خوب بودن پارچه نیست؛ به خصوص در ایران که هنوز از نخ های پنبه ای با تکمیل های سنتی استفاده می شود.

پارچه نخی

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا