رپورتاژ اگهی

قلب ثروت را به دست آوردم

قلب ثروت را به دست آوردم

اگر شناخت کافی از آرزوی خود نداشته باشید، اصلا نمی‌توانید در مسیر آن قدم بگذارید و حرکتی نخواهید کرد. تصور کنید قصد رفتن به یک سفر را دارید اما مقصد خود را نمی‌دانید و وارد جاده می‌شوید.  من از کودکی آرزوی شروع تجارت و تاجر شدن را داشتم که با فعالیتم توانستم به آرزوی خود برسم و در کنار تجارت به ثروت برسم.

سویا دامی برزیل

سویا دامی برزیل بسیار پر طرفدار است که در ادامه با آن آشنا می شوید.

سویا بزرگترین محرک جنگل‌ زدایی در آمازون برزیل به شمار می رود.

به دلیل گسترش زمین‌ های مرتع جهت تولید گوشت گاو و نقش حداقلی در از بین بردن جنگل ها، سویا بهترین محصول در این خصوص معرفی شده است.

بیش از سه چهارم سویای جهان که چیزی در حدود 77٪ است.

جهت تولید گوشت و لبنیات مورد مصرف قرار می گیرد.

البته بیشترین مصرف سویا در تولید سوخت های زیستی، مواد آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی مثل بستنی و غیره، صنعت و روغن های گیاهی می باشد.

ذرت دامی برزیلی

ذرت دامی برزیلی مشخصات و ویژگی های فراوانی دارد که در ادامه با آن آشنا می شویم.

به دلیل ویتامین های بسیار زیاد در ذرت می‌ تواند دام را سرحال تر و با انرژی بیشتری نگه دارد، امروزه دامداران دغدغه ی بسیار زیادی در پیدا کردن ذرت باکیفیت دارند که می‌ توانند از فروشگاه های معتبر و مراکز پر فروش خریداری کنند.

برزیل کشوری بسیار پیشرفته است قطعا در کاشت ذرت ها فرمولی بسیار خوبی دارد که ذرت های بسیار باکیفیت تولید می‌ کند، کشور ما به دلیل شرایط آب و هوایی ذرت های بسیار باکیفیتی نمی‌تواند تولید کند.

بنتونیت دامی

بنتونیت دامی نوعی کانی است که تا همین چند سال پیش فقط در موارد صنعتی مانند ریخته گری یا حفاری مورد استفاده قرار می گرفت.

امروزه با انجام برخی فرآوری های خاص بر روی بنتونیت، این کانی به یکی از مهم ترین بخش های رژیم غذایی انواع دام و طیور تبدیل شده است.

بنتونیت دامی نام شرکت تامین کننده این نوع از خوراک دام است که در جایگاه یک مکمل غذایی به رژیم غذایی حیوان اضافه می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا