رپورتاژ اگهی

خرید روغن سویا تصفیه شده

خرید روغن سویا تصفیه شده

یکی از صنایعی که روغن سویا در آن مصرف بسیار زیادی دارد صنایع تولید ماستیک و محصولات عایق بندی و درز بندی است عمدتا کارخانه هایی که تولید رنگ های روغنی دارند در کنار محصولات خود تولید بتونه و ماستیک دارند و از روغن سویا به عنوان ماده اولیه استفاده می نمایند.
برنامه راهبردی در این شرکت بازرگانی مبنی بر توسعه روابط با سایر کارخانه ها و شرکت های تولیدی است لذا از این همواره تلاش می کنیم تا بهترین و رقابتی ترین قیمت ها را همراه با خدمات بازرگانی حرفه ای در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم. تخصص ما مشاوره و فروش انواع روغن های گیاهی و حیوانی است و برای آن موضوع افرادی حرفه ای و متخصص فن را در اختیار داریم تا بهترین خرید خود را تجربه نمایید.
خرید روغن سویا تصفیه شده
کارخانجات صابون سازی یکی دیگر از غول های مصرف کننده انواع روغن های گیاهی هستند و طی فرآیندی با استفاده از مواد شیمیایی اضافه شده به ماده اولیه محصول نهایی شان انواع پودر صابون صنعتی، آرایشی بهداشتی یا صابون های مایع مصرف خانگی است. برای این دسته از مشتنریان ما پیشنهاد روغن سویا 2 یا 3 بار تصفیه را داریم که هم میزان رطوبت کمتری دارند و هم از حیث آنالیز شیمیایی سنخیت بیشتری با صابون دارند. شاید برایتان جای تعجب باشد اگر دریابید کارخانه های تولید انواع شمع ها نیز مصرف بسیار بالایی برای روغن سویا دارند.
ما در مجموعه آراد برندینگ بر آن هستیم تا بالاترین کیفیت انواع روغن های گیاهی را در کنار رقابتی ترین قیمت به مشتری عرضه کنیم و بر این باوریم مشتری مداری و همکاری بیش از پیش با مشتریان سابق و ارائه بهترین خدمات به مشتریان جدید همواره باید سرلوحه کارمان باشد.

خرید روغن سویا

کارخانه های مختلفی تولید کننده روغن های نباتی با کیفیت های متفاوت هستند که از آن جمله می توان کارخانه تولید روغن غنچه و مارگارین اشاره نمود این شرکت بازرگانی توان خرید بیش از 500 تن روغن خوراکی را از کارخانه های تولید کننده داشته و این محصولات را در تناژ های مختلف به مشتریان عرضه می نماید.
در صورتی که میران سفارش ها بیشتر باشد امکان تولید و تامین تا ماهیانه 1000 تن مهیا می باشد از آنجایی که این شرکت تولید تجربه ی فراوانی در زمینه روغن های گیاهی داشته همیشه بهترین کیفیت ها را انتخاب، خرید و ارسال می نماید این موضوع خصوصا برای کارخانه های صنایع شیمیایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
خرید روغن سویا
بهترین تولید کننده روغن سویا تصفیه شده در حال حاضر شرکت مارگارین است و قیمت سبد محصولات آن نسبت به سایر تولید کنندگان تا حدی بالاتر بوده و به همین سبب سفارش های بیشتری را دریافت نموده و محصولات سریع تر به فروش می رسند.
اطلاعات بازار جهانی خرید و فروش روغن سویا تصفیه شده
حجم بازار جهانی خرید روغن سویا در سال 2022 به 58.5 میلیون تن رسیده و این موضوع حاکی از این است که بسیار از تولید کنندگان محصولات مختلف مایل هستند به جای استفاده از روغن های مشابه صنعتی به استفاده از روغن سویا روی آورند.

روغن سویا تصفیه شده

به جرات می توان گفت میزان مصرف روغن سویا تصفیه شده در صنایع غذایی تنها سهم کوچکی از نیاز روز افزون به این محصول را به خود اختصاص داده و مصارف صنعتی آن چیزی بیش از حد تصور است.
خوشحال می شویم برای خرید روغن سویا یا روغن تخمه آفتابگردان صنعتی با قیمت فروش مناسب با ما تماس بگیرید. روغن سویا بالاترین میزان مصرف را در بین سایر انواع روغن های گیاهی دارد و از همین روی نقشی تاثیر گذار در بازار مصرف جهانی دارد. بالا رفتن رفتن یا هر گونه تغییری مانند افزایش تولید یا کاهش تولید آن قطع به یقین بر روی بسیار از بازار ها تاثیری عمیق خواهد داشت.
روغن سویا تصفیه شده
یکی از مصارف روغن سویا تصفیه شده استفاده از آن در تولید روغن اپوکسی شده است که خود دنیایی بسیار بزرگ و مصرفی بسیار زیاد دارد. در زمینه بهبود کیفیت این محصولات در سال های اخیر اقدامات به نسبت خوبی صورت گرفته و در صورتی که این اقدامات با همین سرعت پیش رود انشالله در آینده ای نزدیک شاهد رشد کیفیت و فروش بیشتر این محصولات در کشور عزیزمان خواهیم بود و واردات بی رویه در این خصوص کاهش چشمگیری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا