رپورتاژ اگهی

قیمت دسر پودینگ بدون شیر

قیمت دسر پودینگ بدون شیر

جالب است بدانید که برای تهیه انواع دسر حتی دسر پودینگ شکلاتی می ‌توانید طبق دستور زیر عمل کنید البته لازم است بدانید که پودینگها دستورات متفاوتی دارند در این متن می‌ خواهیم طرز تهیه پودینگ بیسکویت و موز را برای شما بازگو کنیم در ابتدا درون یک ظرف بزرگ زرده تخم‌ مرغ و شکر را با یکدیگر ترکیب کرده و آن را توسط همزن به‌ خوبی هم بزنید.
سپس نشاسته ذرت را به آن اضافه کرده و به‌ هم زدن خود ادامه دهید تا زمانی‌ که مواد یکنواخت در اختیارتان قرار بگیرد حال نوبت به اضافه کردن شیر می ‌رسد که بهتر است خنک باشد شیر را اضافه می‌ کنیم و آن را هم می ‌زنیم.
قیمت دسر پودینگ بدون شیر
شما عزیزان جهت خرید اینترنتی انواع پودینگها و دسرهای آماده با کارشناسان سایت آراد برندینگ از طریق شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمائید و در بهبود کیفیت محصولات ارائه شده ما را یاری کنید.
پس ‌از این‌ که مواد یک دستی را دیدیم سپس آن را روی حلالت ملایم قرار می ‌دهیم و آن ‌قدر آن را هم می ‌زنیم تا شروع به جوشیدن کند سپس حرارت را خاموش کرده و کره و وانیل را به آن اضافه می‌ کنیم و تا زمانی‌ که کره ذوب نشده ‌است مواد را جابه جا نمی‌کنیم.
حال نوبت به دیزاین پودینگ می ‌رسد به شما پیشنهاد می ‌کنیم تا مواد دسر خود را به دو بخش تقسیم کنید به بخش اول می ‌توانید شکلات یا رنگ خوراکی اضافه کنید تا بتواند تفاوتی با بخش دوم داشته باشد سپس در ظرف مخصوص خود به تعداد لازم موز بچینید و مواد را روی آن بریزید.

دسر پودینگ اصفهان

امروزه به دلیل مشغله فکری نداشتن وقت کافی استفاده از انواع خوراکیهای آماده که شرکتهای زیادی اصفهان اقدام به تولید آن کرده اند انواع دسرهای پودینگ می باشد که در طعمهای متفاوتی تولید می شود و به زندگی ما طعم لذت بخشی می دهد که طرز تهیه آن بسیار آسان می باشد.
دسر پودینگ اصفهان
طرز تهیه:
مرحله اول: ابتدا شیر و پودر ژلاتین را در ظرف مناسبی روی اجاق گاز با حرارت ملایم می گذاریم بعد خامه و وانیل را به آن اضافه می کنیم که قیمت دسر پودینگ را با فاصله زیاد با کمترین هزینه برای افراد ایجاد می کند.
مرحله دوم: تخم مرغ را در ظرف جداگانه ای می شکنیم شکر و کمی وانیل به آن اضافه می کنیم و به موادمان اضافه می کنیم هر وقت به غلظت مناسب رسید آن را از روی اجاق برمی داریم و اجازه می دهیم تا سرد شود.
مرحله سوم: قالب مورد نظر را که از قبل به تعداد نفرات آماده کرده اید را چرب می کنیم و مواد را داخل آن می ریزیم و با استفاده از موز، پسته فندقی و گردو آن را تزیین می کنیم و در یخچال به مدت چند ساعت قرار می دهیم و بعد از خارج شدن ظرف از یخچال می توانیم روی آن را با تکه های میوه تزیین می کنیم.
این نوع دسرها بسیار قدیمی هستند و شباهت زیادی به فرنی دارند که طرز تهیه آن بسیار به سهولت انجام می پذیرد و حتی می‌توانید بعد از غذا را میل نمائید که کمک شایانی به هضم غذای شما می کند.
مهمترین پودینگهایی که در بازار وجود دارد می توان به پودینگ کاکائویی، وانیلی، توت فرنگی، موزی، انبه و غیره اشاره کرد که می توان آنها را با خرده بیسکوئیت، انواع مغزیجات و میوه تزیین کنید.

دسر پودینگ بدون شیر

افرادی که از طعم شیر لذت نمی ‌برند می ‌تواند دسر پودینگ بدون شیر را برای خود آماده‌ سازی کنند وانیلی که در پودینگ استفاده می ‌شود می ‌تواند نقش طعم ‌دهنده گی را در این دسر ایفا کند اضافه کردن عصاره یا حتی پودر وانیل در پودینگ سبب می‌ شود تا علاوه‌ بر طعم بسیار خوشمزه دسر ما از عطر بسیار خوبی نیز برخوردار باشد.
دسر پودینگ بدون شیر
به‌ طور کلی می‌ توان گفت که اولین طعم ‌دهنده ای که معمولاً در دسر پودینگ بدون شیر استفاده می ‌شود می ‌تواند وانیل باشد همچنین همان ‌طور که گفتیم افرادی که تمایل به مصرف شیر ندارند می ‌توانند از کره در ترکیبات پودینگ خود استفاده کنند به دلیل این‌ که کره از چربی برخوردار است می ‌توان شیر را به دسر اضافه نکرد به ‌طور کلی شما می ‌توانید هنگام تهیه پودینگ از انواع خامه، نسکافه یا پودر کاکائو و شکلات تخته ای برای تزیین و حتی ایجاد طعمی بهتر استفاده کنید پس بهتر است بدانید که برای ایجاد طعم لذیذ در پودینگ فقط از وانیل استفاده نکنید بلکه با استفاده از موارد بالا می ‌توانید یک پودینگ جذاب تهیه و آماده‌ سازی کنید.
به شما پیشنهاد می ‌شود تا هر ماده‌ ای را که می‌ خواهید در پودینگ خود حذف یا اضافه نمایید اما باید بدانید که نشاسته ذرت و زرده تخم‌ مرغ اگر از دسر شما حذف شود پودینگ ماهیت خود را از دست می دهد در ادامه مطلب می‌ خواهیم طرز تهیه یک پودینگ خوشمزه را در اختیار شما قرار بدهیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا