رپورتاژ اگهی

سیستم آبیاری هوشمند باغ

مهارت های فردی کلید کسب موفقیتم بود

من توانستم با تقویت مهارت های فردی خود در جهت رسیدن به موفقیت مالی بسیار موثر تر عمل کنم چون این مهارت ها باعث شد تا بدانم میزان خرج و مخارج و درآمدم را چطور باید با یکدیگر هماهنگ کنم و با این کار به ثروت برسم.

سیستم آبیاری مه پاش

بعد از آن که تمام شرایط زمین کشاورزی خود را بررسی کردید و روش آبیاری انتخاب شد، باید به سراغ طراحی و پیاده ‌سازی سیستم آبیاری مه پاش بروید که نیاز به دانش تخصصی و تجهیزات مخصوص دارد.

مهمترین مشخصه سیستم آبیاری مه پاش طراحی حرفه ای و مهندسی آن در صرفه جویی مصرف آب می باشد.

کیفیت لوله و اتصالات محکم و شیرآلات با دوام در سیستم های نوین آبیاری می‌ تواند بر کارآمدی سیستم آبیاری تأثیر بگذارد و شرکت ما انواع تجهیزات آبیاری جدید کشاورزی که از استانداردهای بین‌ المللی پیروی می‌ کند را دارا می‌ باشد.

چون از مرغوبترین مواد اولیه و دستگاه‌ های مدرن در دنیا و افراد متخصص برای طراحی و تولید استفاده می‌ کند.

سیستم آبیاری گان

در راه‌ اندازی سیستم آبیاری گان به صورت بارانی، لوله‌ هایی هستند که عمدتاً جنس پلی اتیلن نیمه ‌سخت یا سخت تولید شده‌ اند و به‌ جهت این‌ که قیمت مناسبی دارند.

همچنین دارای استحکام بالا می باشند و مورد استقبال گسترده کشاورزان قرار گرفته اند.

این لوله ‌ها شامل دو دسته هستند، لوله‌ های اصلی و لوله ‌های فرعی که لوله‌ های اصلی کار انتقال آب از محل تأمین به زمین کشاورزی را به‌ عهده دارند و به صورت قرار گرفته بر روی یک قرقره بزرگ هستند.

کار این لوله ها انتقال آب از مکان مورد نظر به زمینهای کشاورزی می باشد و بیشتر برای مناطقی کاربرد دارد که از آب دور می باشند.

سیستم آبیاری هوشمند باغ

مهمترین مزایای استفاده از سیستم آبیاری هوشمند باغ، این است که در مصرف منابع آبی صرفه جویی می شود، از نیروی انسانی کمتری بهره می برند، آبیاری راحتتر انجام می شود و

مهمترین روشهای آبیاری نوین، آبیاری قطره ای و بارانی می باشد که لازم است هر یک از این روشها به تفضیل مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرند.

در انتخاب روش آبیاری باید مؤلفه ‎هایی نظیر شرایط اقلیمی، نوع خاک، نوع محصول کشت شده و غیره در نظر گرفته شود تا بتوان آبیاری قطره ای یا آبیاری بارانی برای درختان را انتخاب کرده و راندمان تولید را به طور مطلوبی افزایش داد.

اجزای به کار رفته در راه اندازی سیستم آبیاری هوشمند باغ به شیوه قطره ای، عبارت خواهند بود از پمپ و منبع تامین فشار، لوله برای انتقال آب، انواع انشعاب، اتصال و رایزر و گونه ‎های مختلف آبپاش.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا