رپورتاژ اگهی

با این روش شما هم مثل من به ثروت برسید

با این روش شما هم مثل من به ثروت برسید

برای اینکه شما هم همانند من به ثروت برسید باید بدانید که کشور ما دارای قابلیت های زیادی در زمینه ارسال انواع کالاها می باشد که یکی از این کالاها انواع برنج از جمله برنج فجر شمال و برنج قهوه ای گلستان می باشد که در ادامه به طور خلاصه شما را با این کالاها آشنا خواهیم کرد.

برنج فجر شمال

زمان اوج قیمت برنج فجر شمال نیز در اعیاد و مناسبت ها نظیر شب عید و اواخر اسفند ماه است، دلیل آن هم این است که بسیاری از مردم مهمانی ها و جشن ها را در ایام عید برگزار کرده و به خاطر خوشپخت بودن و مجلسی بودن، برنج فجر مورد انتخاب و سفارش بسیاری از رستوران دارها و صاحبان تالارهای پذیرایی قرار می‌گیرد، اما نگران نباشید چون ما در مجموعه برنج جلودار برای شما، این برنج پرطرفدار را با کمترین قیمت ممکن عرضه می‌کنیم و امیدواریم که شما با خرید از برنج جلودار تجربه خوبی را برای خود و ما رقم بزنید. قیمت برنج فجر درجه یک: برنج فجر جزء برنج های پرمحصول دسته بندی می شود از این جهت که نسبت به طارم محصول بیشتری می دهد.
برنج فجر شمال

برنج قهوه ای گلستان

بهتر است بدانید که برنج قهوه ای گلستان قادر است که بسیاری از کمبود های بدن ما را تامین کند و برنج قهوه ای گلستان به همین منظور تهیه شده است. برای این که این منظور را بهتر درک کنیم ابتدا به سراغ تعریف خود برنج قهوه ای طارم می رویم و این که اصلا برنج قهوه ای چیست. برنج قهوه ای همان برنج سفید است و  زمان و مراحل برداشت و تهیه ی آن نیز مانند برنج سفید می باشد و در شالیزار ها به وجود می آید و شالی کارها پس از برداشت برنج آن ها را شالی کوبی می کنند تا پوسته روی برنج را بگیرند و برنج سفید به دست بیاید. اما برای تهیه ی برنج قهوه ای دیگر برنج به مرحله ی شالی کوبی نمی رود و همراه با همان پوسته اش حرارت می بیند تا تمام مواد مغذی موجود در آن در طول این پروسه جذب دانه های برنج شود و ارزش غذایی آن را هر چه بیش تر بالا ببرد.

برنج قهوه ای گلستان

برنج قهوه ای نوزادی

حال که به خوبی با برنج قهوه ای نوزادی و خواص آن آشنا شدیم وقت آن است که به سراغ معرفی و آموزش چند نوع غذا با برنج قهوه ای برویم. همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، برنج قهوه ای تفاوت زیادی با برنج سفید ندارد و می‌توان تمامی غذاهایی که با برنج سفید درست می‌شوند را با برنج قهوه ای نیز بپزیم. یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذاهایی که با برنج قهوه ای می‌توان تهیه کرد، پلو سبزیجات با برنج قهوه ای می‌باشد. پلو سبزیجات یک غذای خوشمزه و بسیار مفید است که اگر این غذا را با برنج قهوه ای بپزیم، به دلیل سبوس دار بودن برنج قهوه ای خاصیت و فواید این غذا چندین برابر خواهد شد. با توجه به اهمیت سلامت غذای کودک در رشد او، استفاده از برنج قهوه ای در غذای کودک، یک انتخاب عالی برای افزایش سلامتی و رشد کودکانمان است. از آنجایی که برنج قهوه ای سرشار از سبوس و خاصیت می‌باشد، می‌توانیم با استفاده از آن در تهیه غذاهای کودکان، انواع ویتامین، آهن، منیزیم، روی و هزاران ماده‌ مغذی دیگر را به بدن کودکمان وارد کنیم.

برنج قهوه ای نوزادی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا