رپورتاژ اگهی

در صنعت کولر باید از لوازم جانبی آن بیشتر بهره برد

در صنعت کولر باید از لوازم جانبی آن بیشتر بهره برد

واقعیت آن است در این لوازم جانبی مثل پوشال شما دستتان در قیمت حاشیه سود و بازار رقابت بیشتر باز است و میتوانید یک رقیب جدی برای این بازار باشید و درآمد های میلیونی داشته باشید.

پوشال کولر الماس

چوب درختهای گفته شده نفوذ پذیری بالایی دارند و به همنی دلیل می توانند آب زیادی را به خود جذب کنند و به همین دلیل به وفور از آنها استفاده می شود. این پوشالها دارای کیفیت بالایی هستند و اجازه ورود هوای گرم را به داخل کولر نمی دهند و اکثر افراد ایرانی از این پوشالها برای کولر خود استفاده می کنند. یکی از معایب پوشالها این است که دارای عمرکوتاهی هستند چرا که به صورت مداوم با اب در تماس می باشند و به همین دلیل دچار فرسودگی و افتادگی می شوند. از هم پاشیدگی کولرها باعث می شود که راندمان کولر تا حد زیادی کاهش پیدا کند و نتواند عملیات خنک کنندگی را به خوبی انجام دهد.

امروزه برخی از افراد پد سلولزی را جایگزین پوشال کولر الماس کرده اند و از این طریق محدودیتهایی که پوشال دارد را بر طرف کرده اند. افراد هر 6 ماه یک بار بایستی پوشهالی کولر را عوض کنند تا کولر کارایی خود را از دست ندهد و این امر مستلزم صرف هزینه و وقت زیادی است. پدهای سلولزی نوعی پوشال محسوب می شوند که می توان آن را به راحتی داخل کولر قرار داد و برای مدت طولانی بدون آن که کیفیت و کارایی خود را از دست بدهد از ان استفاده کرد.

پوشال کولر الماس

پوشال کولر 3500

باید توجه کرد که با تعویض نکردن پوشال کولر3500  باعث می شوید خانه تا بوی کثیفی به خود بگیرد و به دلیل رطوبت بالایی که کولر ابی می دمد شرایط را برای رشد میکروبهایی مانند باکتری و قارچ بسیار فوق العاده می کند که بایث بیماریهای بسیار خطرناکی در شما خواهد شد.

بعد فنرهای نگه دارنده پوشال را باز می کنیم و سپس تعویض می کنیم و سپس به شکل قبل در جای خود قرار می دهیم البته بهتر است قبل از این کار حتما دریچه ها را بشوریم زیرا دریچه ها هم معمولا از دست رسوب اب در امان نیستند ، پس از قرار دادن پدها دریچه ر ا در جای خود قرار دهید.

اگر به دنبال پدهایی برای کولرهایتان می گردید که جایگزین پد های کولر قدیمی شود به خوبی بتواند سرما را به به خانه شما منتقل کند بهترین انتخاب ممکن استفاده از پد سلولزی گلخانه است زیرا اب را بهتر در خود نگه می دارند و کیفیت ساخت بسیار بالاتری دارند.

پوشال کولر 3500

پوشال سلولزی کولر

در این سایت می خواهیم قیمت پوشال سلولزی کولر را با پوشالهای ریشه ای قدیمی بررسی کنیم، با پرس و جویی بسیار آسان پی خواهید برد که پوشالهای بی کیفیت باید سالانه تعویض بشوند ولی پوشال کولر سلولزی اینچنین نیستند و باید هوشمندانه این کار انجام گیرد، شما می بینید که پوشالهای سلولزی را می توان مدتها از آن استفاده نمود

با شروع فصل گرما استفاده از پوشال فراوان می شود و نوع جدید آن که پرتابل می باشد دارای پوشال سلولزی کولر می باشد، مستاجران که تقریبا هر ساله جابجا می شوند و داشتن کولر هایی که در پشت پنجره قرار می گیرد برای آنها بسیار پر مشقت می باشد، بنابراین از کولرهای پرتابل یا همان زمینی استفاده می کنند تا حمل و نقل آنها بسیار آسان باشد و با هر جابجایی این کار را به خوبی انجام دهند.

پوشال سلولزی کولر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا