رپورتاژ اگهی

سنگ بنا موفقیت در کسب درآمد بالا را بنیان نهادم

سنگ بنا موفقیت در کسب درآمد بالا را بنیان نهادم

حوزه ی سنگ دنیای متفاوتی دارد. شما وقتی وارد این حوزه و تولید و خرید و فروش آن می شوید، متوجه می شوید که این محصول بسیار متنوع است. من تولید خود را محدود به تعدادی سنگ کردم. در این صورت بود که توانست با هوشمندی نتیجه ی تولید و فروش خود را در کمترین زمان ممکن ببینم.

سنگ اسلب

سنگ اسلب از دیر باز تا کنون یکی از مهم ترین مواد اولیه در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز به شمار می آید، با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت سنگ های طبیعی، تولیدات انواع مصنوعی آن آغاز شد و به طور چشمگیری گسترش یافت
از میان این محصولات سنگ اسلب مصنوعی پی وی سی پلکسی صنعتی از پر فروش ترین مواد رایج مورد استفاده توسط مصرف کنندگان به شمار می آیند.

سنگ اسلب

سنگ پله

اولین مصالحی که در صنعت ساختمان سازی مورد توجه سازندگان قرار گرفته، سنگ پله است که تولیدکنندگان و خریداران این محصول را در ابعاد و اندازه های مختلف در کشور بصورت عمده خرید و فروش می کنند و می توانید با بهترین قیمت روز آنرا خریداری نمایید. که علاوه بر زیبایی و جلوه ای که به راهرو خانه ها ایجاد می کند بلکه در نصب و حمل و رفت و آمدهای بی شمار از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.
وع و ابعاد استفاده مصالح در محیط های عمومی و شخصی نسبتا متفاوت می باشد به طور مثال ابعاد سنگ پله هایی که در مدرسه استفاده می شود از پله های اضطراری ساختمان بزرگتر است به همین علت این محصول با قیمت های مختلفی در کشور ارائه می شود.

سنگ پله

سنگ تراوتن

سنگ مرمر یکی از زیباترین و محبوب ترین سنگهای طبیعی می باشد که از نوع سنگ تراوتن است. بسیاری از افراد علاقه مند به آن هستند و مایل اند بدانند که سنگ مرمر طبیعی یا مصنوعی جز کدام سنگهاست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت سنگ مرمرهای طبیعی جز سنگهای دگرگونی می باشند و سنگ مرمر مصنوعی یا مرمریتها جز سنگهای آهکی محسوب می شوند.
ممکن است برای شما هم این سوال مطرح باشد که سنگ مرمریت جز کدام سنگهاست که برای تکمیل اطلاعاتتان باید ذکر کرد که سنگ مرمر یک نوع سنگ آهک دگرگونی است که بر اثر فشار و حرارت زیاد ایجاد می شود. این سنگ ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد و در صنعت ساخت و ساز و دیگر مسائل مربوط به ساخت وسایل با سنگها کاربرد دارد.

سنگ تراوتن

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا