رپورتاژ اگهی

جارویی که زندگی مرا کن فیکون کرد!

جارویی که زندگی مرا کن فیکون کرد!

شاید باورش برایتان کمی مشکل باشد که فعالیت در زمنیه انواع جارو بتواند زندگی شما را با تحولی در زمینه ثروت مواجه کند. اما من توانستم با فعالیت در این حوزه سود زیادی را به دست آورم و خدا را شکر می کنم که توانستم مسیر صحیح را در پیش بگیرم. در ادامه شما را با چند نمونه جارو آشنا می سازم، این حوزه بسیار سودمند است همراه من باشید.

جارو سنتی

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که جارو سنتی را به صورت جزیی فقط از دست فروشها و مغازه های معمولی می توان خرید اما این در صورتی است که نمایندگیهایی در سطح کشور وجود دارند که انواع جارو‌ دستی را با تنوع بالا عرضه می کنند.

از این رو به دلیل سنتی بودن آن و این که کار دست هنرمندان سازنده این جاروها می باشد، از آن به عنوان محصول صادراتی نیز یاد می شود.

همانند بسیاری از کالاها و محصولات سنتی، جارو دستی هم با تنوع بالا در کیفیت و قیمت تولید و عرضه می شود این ‌نوع جارو در همه جای ایران تولید و ‌استفاده می شود اما جاروی میانه به دلیل کیفیت بافت گیاه آن که درشت و‌ قوی است از همه جا شناخته شده تر می‌ باشد.

جاروهای تولید شده در شهرستان میانه دارای بافت یکدست هستند و به دلیل استحکام بالایی که دارند با دوام ترین جاروهای دستی شناخته می شوند به همین دلیل در داخل و ‌خارج کشور مطرح هستند ساخت جارو دستی سنتی در میانه دارای سابقه طولانی است و همواره جاروهای ساخت این شهرستان معروف بوده است.

جارو سنتی

 

جارو کارواش

با مراجعه به بازار و مراکز خرید و فروش خاص می توان نمونه های مختلفی از انواع ابزار و لوازمی که مربوط به حرفه و کار در کارواش است را مشاهده نمود و جارو کارواش از این دسته است که یک نمونه از آن جاروی کارواشی بزرگ بدون دسته می باشد.

این ابزار دارای یک برس از جنس بسیار عالی می باشد که کار در کارواش با این ابزار بسیار ساده و آسان است و می توان با نصب یک دسته روی آن یا به همان صورت از آن استفاده کرد، برس این جارو بسیار نرم و با دوام تولید می شود و در این صورت می توانید با اطمینان از کیفیت عالی از این وسیله استفاده کنید.

زیرا برس با وجود این که در پاکیزه کردن بدنه اتومبیل به شما کمک می کند هیچ آسیبی و خشی به رنگ اتومبیل وارد نمی کند و می توان از این ابزار عالی و با کیفیت برای مدتی بسیار طولانی استفاده نمود.

جارو کارواشی بزرگ بدون دسته ابزاری بسیار کارآمد است که کار کاربر را بسیار ساده کرده و حتی زمانی که شما نیاز به استفاده از جاروی و آب هم زمان دارید می توانید با مجرایی که روی جارو تعبیه شده است شلنگ آب را به آن قسمت اتصال دهید و ضمن استفاده از جارو از آب نیز استفاده و به شستشو بپردازید.

جارو کارواش

 

جارو فراشی

از ویژگیهای منحصر به فردی که می توانیم در خصوص جارو فراشی خدمت شما عرض نماییم مقاومت و استحکام فوق العاده آنها در برابر برخورد با محیطهای سخت و خشن می باشد به نحوی که برای نظافت سطوح آسفالتی، سیمانی، سنگی و خاکی شما شاهد بالاترین عملکرد و بازدهی و پاکسازی از سوی این دست از جاروهای فراشی نسبت به سایر انواع موجود هستید.

برای بسته بندی و آماده نمودن این جاروها نیز این گیاهان را به صورت دسته های 5 بسته ای آماده نموده و آنها را به یک بسته مادر متصل نموده و می بندند بدنی سان نمونه مورد نظر و ایده آلی که توانایی تمیز نمودن و نظافت محیطهای شلوغ شهری فراهم شده و به بهترین نحو این امر صورت می پذیرد.

البته اگر مایل هستید تا خود نسبت به بستن این جارو اقدام نمایید باید یک نکته بسیار مهم را بدانید و آن این است که بهتر است دو بسته مورد نظرتان را از قبل خیس نموده و سپس نسبت به اتصال آن اقدام نمایید تا بدین سبب بافتهای ریز خرد شده یا تکه تکه نشوند.

 

جارو فراشی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا