رپورتاژ اگهی

شادی واقعی را با این لوستر ها احساس کردم

شادی واقعی را با این لوستر ها احساس کردم

از گذشته تا کنون در حوزه ی لوستر مشغول به کار هستم ولی درآمد چندانی نمی توانستم بدست بیاورم تا این که تصمیم گرفتم تغییراتی را در کارم ایجاد کنم به همین دلیل شروع به تحقیق کردن کردم که خوشبختانه تحقیقاتم نتایج دادند و با اعمال آنها در حوزه ی کاری ام پیشرفت باورنکردنی کردم در ادامه می خواهم شما را با انواع ان آشنا کنم.

لوستر ریسه ای

هماهنگ بودن مدل لوستر  ریسه ای با دیگر وسایل منازل می تواند جذابیت دکوراسیون شما را چندین برابر میکند.

متراژ محیط: یکی از گزینه های مهم برای انتخاب لوستر شاخه ای در نظر گرفتن محیط مورد استفاده می باشد.همیشه برای انتخاب مدل لوستر خود به جایی که قصد دارید قرار بگیرد توجه کنید.

انتخاب اندازه های غیر استاندارد و غیر متناسب با متراژ محیط از زیبایی آن کاهش میدهد .پس اگر در این زمینه سلیقه و سواد کافی را ندارید بهتر است از فروشنده یا طراح های داخلی کمک بگیرید.

ارتفاع سقف: یکی از مورد هایی که باید در انتخاب لوستر شاخه ای خود توجه کنید ارتفاع سقف می باشد.ارتفاع لوستری که می خواهید خریداری کنید باید متناسب با ارتفاع سقف باشد.

اگر بدون در نظر گرفتن این موضوع خرید کنید احتمال دارد بعد از نصب لوستر در رفت و آمد مزاحمتی ایجاد کند. در آخر با مقایسه لوستر سقفی و لوستر شاخه ای میتوان بهترین انتخاب را با توجه به دیگر نکات ذکر شده انجام داد .

لوستر ریسه ای

لوستر چوبی

لوسترهای چوبی با توجه به تنوع بالایی که در طرح و سایز دارند، از آن‌ها می‌توان در مکان و فضاهای مختلفی استفاده کرد. از جمله مکان‌هایی که می‌توان در آن از زیبایی لوسترهای چوبی بهره گرفت، آشپزخانه، اتاق خواب،راهرو و پذیرایی می‌باشد.

از لوسترهای چوبی زیبایی می‌توانیم در آشپزخانه استفاده کنیم. تنها نکته قابل توجه این است که باید دقت کنیم که این لوستر در مقابل چربی و بخارآب موجود در آشپزخانه باید مقاومت کافی را داشته باشد. این لوستر چوبی را به راحتی می‌توانید با سایر دکوراسیون خود ست کرده و فضای دلنشینی را به وجود آورید.

در انتخاب لوستر اتاق خواب باید بسیار دقت کنید. شدت نور از جمله موارد مهمی در اتاق خواب است. برای اتاق خواب بهتر است که از لوستر چوبی با حباب روبه بالا استفاده کنید؛ زیرا لوسترهایی که حباب روبه پایین دارند نور را به شدت پخش می‌کنند. از طرفی اگر اتاق خواب شما سقف کوتاهی دارد پس نباید از لوسترهای آویز بلند استفاده کنید. در این شرایط انتخاب لوسترهای چوبی سقفی بهترین گزینه هستند.

لوستر چوبی

لوستر پذیرایی

لوستر یک عنصر نورپردازی است که انتخاب و استفاده مناسب از آن باعث روشن تر شدن و زیباتر شدن خانه شما می شود. به عبارتی دیگر لوستر پذیرایی علاوه بر نورپردازی ، برای تقویت ظاهر یک اتاق نشیمن یا لوستر آپزخانه ستفاده می شوند و یک فضای زیبا ، بی نظیر و درخشان را ایجاد می کنند. لوستر یک لامپ روشنایی تزئینی شاخه دار است که تعدادی لامپ یا شمع را نگه داشته و از یک سقف معلق است. در هنگام خرید لوستر اولین چیزی را که باید مد نظر قرار دهید اندازه فضای مورد نظرتان است .

اندازه فضای کوچک و بزرگ پذیرایی و هم چنین طول سقف از نظر بلندی و کوتاهی و هم چنین وجود چراغ های هالوژن و سقف کاذب در انتخاب لوستر تاثیر گذار هستند و همواره باید به آن ها توجه کنید.  مدل لوستر پذیرایی یکی از انواع مدل لوستر هایی که طرح های متفاوت و زیبایی دارد و شما می توانید با توجه به نکاتی که در این بخش ملاحظه کردید زیباترین و برترین مدل لوستر را برای پذیرایی خود انتخاب کنید.

لوستر پذیرایی

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا