رپورتاژ اگهی

زمان را غنیمت شمردم و در جوانی ثروتمند شدم

زمان را غنیمت شمردم و در جوانی ثروتمند شدم

بایستی گفت که زمان حکم طلا را دارد و لذا باید فرصت‌ های پیش ‌آمده را غنیمت شمرد تا در کسب‌ و کار خود بتوان موفق بود. من با آموزش ‌هایی که در ارتباط با تجارت نوین بود، توانستم زمان را غنیمت بشمارم و در مدت کوتاهی با فعالیت در حوزه زیر در جوانی به یک فرد میلیاردر تبدیل شوم. اکنون جهت ایده دادن به جوانان قصد دارم این محصول سودآور را معرفی کنم.

لامپ هالوژن فروزش

لامپ هالوژن فروزش یکی از برند های معتبر لامپ می باشد که تمامی موارد یک لامپ خوب را درون خود جای داده است. لامپ های هالوژن به طور کلی از رشته های تنگستن ساخته شده اند که این رشته ها درون محفظه شیشه ای لامپ قرار دارند. علاوه بر این رشته و لامپ هالوژن دارای مقداری گاز بی اثر و همچنین درصدی از برم می باشد. جالب است بدانید که به جای برم در لامپ های هالوژن می توان از ید نیز استفاده کرد. وقتی جریان برق وارد لامپ هالوژن می شود. به واسطه گاز هایی که درون آن وجود دارد دمای رشته تنگستن بالا می رود و لامپ روشن می شود.

لامپ هالوژن فلزی

از جدید ترین مدل های لامپ می توان لامپ هالوژن فلزی را نام برد که در شکل های مختلف برای کاربردهای بسیاری استفاده می شود. لامپ هالوژن فلزی یا همان لامپ رشته ای که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است از ترکیباتی مثل گازهای فشرده، بروم و ید که از عناصر هالوژن هستند استفاده شده است. این لامپ ها برخلاف ظاهر بسیار کوچکی که دارند از نور و رنگ متعادل و آرام بخشی برای استفاده از نورپردازی مناطق مختلف برخوردار هستند. این مدل لامپ دارای عملکردی است که تنگستن بخار شده را مجددا ته نشین می کند و با وجود زیاد کردن دمای رشته باز هم طول عمر لامپ هالوژن را افزایش می دهد.

لامپ هالوژن قدیمی

با پیدایش لامپ هالوژن قدیمی تحول بزرگ در صنایع روشنایی رخ داد و به میزان زیادی در مصرف انرژی الکتریکی صرفه جویی گردید. لامپ هالوزن از جمله لامپ های رشته ای می باشد که از گازهای هالوژن در آن ها به کار رفته است. استفاده از این گاز ها در این لامپ ها سبب شده است تا خروجی نور و عمر مقید آنها افزایش یابد. تاریخچه استفاده از گازهای هالوژنی به سال 1882 باز می گردد جایی که برای اولین بار از کلر جهت جلوگیری از سیاه شدن لامپ ها استفاده می کردند. گاز هالوژن موجود در این لامپ ها با بخارات تنگستن وارد واکنش می شود و از چسبیدن این بخار به دیواره لامپ جلوگیری می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا