رپورتاژ اگهی

با تولید تخت نوزاد به آرزوی کودکی هایم رسیدم

با تولید تخت نوزاد به آرزوی کودکی هایم رسیدم

تولید و عرضه انواع تخت نوزاد باعث شد تا به سود خوبی برسم و در نتیجه به رویای کودکی هایم که رسیدن به یک ثروت کلان بود نیز رسیدم.

تخت نوزاد تاشو

یکی از اجزای قابل اهمیت برای دکوراسیون اتاق نوزاد تخت آن است که بسیاری از والدین به ست بودن سبد سیسمونی نوزاد خود اهمیت می دهند تخت نوزاد تاشو، حفاظ دار و دو قلو دارد که بسته به نیاز خود می توانید انتخاب درستی برای خودتان داشته باشید که بیشتر در رابطه با این کالای مهم در اتاق خواب کودکان شما صبحت خواهیم کرد و در ادامه هرآنچه که برای خرید این محصول نیاز دارید را به شما توضیح خواهیم داد.

تخت نوزاد ویژگیهای مختلفی دارد که باید به آنها توجه داشت اکثر آنها دارای حفاظ هستند که برای ایمنی کودکان یکی از واجبات این تختها بشمار می رود این حفاظها معمولا ارتفاع زیادی دارد تا کودک با بلند شدن و بازیگوشی نیز خطری تهدیدش نکند یکی از انواع این تختهای حفاظ دار نوع تبدیلی آن است که بزرگ شدن کودکتان نیز می توان آن را تبدیل کرد و حفاظ آن را برداشت و حتی از میز و کشوی آن استفاده های دیگری نمود مثلا آن را به عنوان میز تحریر فرزند استفاده کرد و قابلیتهای دیگری که به آن اشاره شد از دیگر مدلهای تخت می توان به قابل حمل بودن راحت و جابه جایی آسان آن نام برد که یک قابلیت مهم است.

تخت نوزاد تاشو

تخت نوزاد چوبی

بزرگترین دغدغه والدین برای تولد نوزادشان تهیه سیسمونی عالی می باشد تا فرزندشان احساس آرامش و راحتی کند. امروزه انواع تخت نوزاد چوبی از جنس ام دی اف در کارخانه ها و کارگاه ها بر طبق استانداردهای خاص تولید می شوند. یک تخت مناسب برای نوزاد باید به گونه ای باشد که نوزاد در آن احساس آرامش کند و  خواب راحتی داشته باشد. چنانچه قصد خرید تخت نوزاد برای نوزاد دلبندتان را دارید می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات زیادی را در این زمینه کسب نمایید و راحت تر محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

یکی از انواع تختهای نوزادی که در بازار عرضه شده اند، تختهای نوزادی ام دی اف می باشند که در تولید آنها از بهترین چوبهای ام دی اف استفاده شده است. برای تولید چوبهای ام دی اف، خرده های چوب و خاک اره را به چسب رزین آغشته می کنند و تحت فشار زیاد قرار می دهند، سپس روکشی از جنس ملامینه هایگلاس بر روی آن می کشند تا چوب ام دی اف تولید شود.

تخت نوزاد چوبی

تخت نوزاد دو طبقه

در خوابگاه ها، قطارها، مهمانسراها و پادگانها تختهای دو طبقه را دیده ایم که زیاد خوشایند نیستند و اکثرا خاطره ی خواب خوشی روی آنها را نداریم اما امروزه تولید کنندگان تختها توانسته اند برای سنین مختلف از جمله نوزادان تخت نوزاد دو طبقه را طراحی و تولید کنند که کارایی بالایی دارند.

به طوری که بالا رفتن از آن بسیار ساده و بی خطر هست و فرزندان و کودکان تان می توانند به راحتی از آن بالا بروند. این تختها به صورت چند منظوری تولید شده اند از این رو این قابلیت را دارند که از آن به عنوان کمد، میز تحریر و دراور استفاده کنید. این تختها به دلیل اینکه فضای کمی را اشغال می کنند به شدت میان مردم محبوبیت یافته اند این تختها در انواع و مدلهای متنوعی تولید می شوند که یکی از آنها دوطبقه ی کشویی است.

این تختها مناسب خانه هایی با فضای کم است که یک تخت زیر تخت اصلی قرار دارد و در مواقعی که میهمانی دارید کی توانید از تخت زیرین استفاده کنید از این رو به این تختها تخت میهمان نیز می گویند.

تخت نوزاد دو طبقه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا