رپورتاژ اگهی

توانستم یک بانوی تاجر خانه دار باشم

توانستم یک بانوی تاجر خانه دار باشم

شغل اول هر خانمی می توان گفت خانه داری است که می توان گفت بیشتر وقت ما صرف خانه داری میشود، من بت گام گذاشت در کسب و کار اینترنتی بر روی محصول کنگر توانستم به آسانی هم شاغل باشم و هم یک بانوی موفق خانه دار.

کنگر فرنگی

میوه کنگر فرنگی یا آرتیشو در بازار کشور خرید و فروش می شود که قیمت آن بسیار کمتر از نمونه خارجی می باشد و در طب ایرانی برای درمان بیماری استفاده می شود و از قدیم مورد استفاده بوده است و خواص زیادی دارا می باشد. کنگرفرنگی که نام دیگر آن آرتیشو نامیده می شود.

از قدیم از اروپا وارد کشور ایران شده است و با توجه به اقلیم ایران کشاورزان توانسته اند در داخل کشور تولید نمایند.

در طب سنتی ایران گفته شده که کنگر دارای طبع گرم و خشک بوده که کمک به دفع چربی کبد می شود.

تولید و پخش کنگر در کشور توسط میادین میوه انجام می شود که از کشاورزان خریداری می کنند و با توزیع در شهرهای مختلف این میوه را به دست مشتری می رسانند که با توجه به دست به دست شدن چندباره می تواند قیمت حبابی داشته باشد که با خرید مستقیم از کشاورز و با حذف واسطه با قیمت کمتری خریداری می کنید.

کنگر فرنگی

کنگر فرنگی خشک

به‌ جرات می ‌توان گفت از سبزی مهمی که دارای خواص درمانی فراوان است کنگر فرنگی خشک تلخ می ‌باشد که جزء دسته سبزیجاتی است که در فصل بهار به وجود می ‌آید.

همان‌ طور که می‌ دانید مصرف کنگر فرنگی تازه می ‌تواند دارای خواص و ویژگیهای بیشتری باشد بهتر است برای مصرف کنگر فرنگی به دلیل طبع گرم هنگام طبخ یا هنگام مصرف از مقداری سرکه نیز استفاده نمایید.

گاهی ممکن است شما هنگام مصرف کنگر فرنگی تلخ از طعم آن ناراضی باشید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر کنگر را به ‌صورت تازه مصرف نمایید به ‌هیچ‌ عنوان با چنین وضعیتی مواجه نخواهید شد.

کنگر فرنگی خشک

کنگر فرنگی

میوه کنگر فرنگی یا آرتیشو در بازار کشور خرید و فروش می شود که قیمت آن بسیار کمتر از نمونه خارجی می باشد و در طب ایرانی برای درمان بیماری استفاده می شود و از قدیم مورد استفاده بوده است و خواص زیادی دارا می باشد.

کنگرفرنگی که نام دیگر آن آرتیشو نامیده می شود از قدیم از اروپا وارد کشور ایران شده است و با توجه به اقلیم ایران کشاورزان توانسته اند در داخل کشور تولید نمایند.

رید کنگر فرنگی در ایران می تواند از طریق مجموعه ما انجام شود و با سفارش عمده این محصول می توانید از خود تولید کننده این محصول را خریداری کنید که با توجه به شرایطی که دارند می تواند در سبد خانوار قرار گیرد و بانوان با استفاده از این میوه که سرشار از اسید فولیک بوده براحتی دوره پریودی را سپری می کند و زنان باردار با مشورت پزشک بصورت یک وعده غذای فوق العاده در دوران بارداری کمک به بدنیا آوردن کودکی سالم و شاداب می کند.

کنگر فرنگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا