رپورتاژ اگهی

خرما کبکاب شیره دار بوشهر

خرما کبکاب شیره دار بوشهر

برای بسیاری از افراد عطر و طعم خرمای خریداری شده بسیار‌ مهم است از این‌ رو معمولا خرمای کبکاب بوشهر را انتخاب می کنند مرکز تولید و‌ فروش این نوع خرما در استان بوشهر می باشد که محصولات این استان در تمام نقاط کشور عرضه می‌ شود و همه‌ ساله بخشی از بهترین محصولات خود را به کشورهای هم‌ جوار نیز صادر می کنند ما در این مقاله سعی به خصوصیات خرمای کبکاب بوشهر و عرضه گسترده آن د‌ر کشور می پردازیم.
با‌ توجه به عطر و طعم متفاوتی که انواع خرمای کبکاب دارد طرفداران آن نیز بسیار زیاد می باشد همین امر آن را به یکی از پر فروش ترین خرماهای موجود در بازار تبدیل کرده است فراورده های مختلفی هم از این نوع خرما تهیه می شود از جمله شیره خرما، چیپس خرما و دیگر محصولاتی که از آن تهیه می شود علاوه بر استفاده گسترده ای که از خود میوه خرما کبکاب صورت می گیرد از شیره آن نیز استفاده های بی شماری می شود که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد برای آشنایی با این صنایع شما مخاطبین گرامی می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نموده و مقالات تخصصی ما را مطالعه نمایید.

خرما کبکاب شیره دار بوشهر

بیشترین استفاده ای که از شیره و‌ فراورده های دیگر خرما کبکاب می شود در تهیه انواع کیک و‌ شیرینی و محصولات خوراکی است و شیره خرما به عنوان شیرین کننده و‌ طعم‌ دهنده غالب مطرح است به دلیل تقاضای زیادی که برای خرید خرمای کبکاب وجود دارد همواره تولید آن بیشتر‌ و‌ بیشتر می شود امروزه در بوشهر نخلستانهای وسیعی برای برداشت هر‌ چه بیشتر ‌خرما کبکاب به وجود آمده است تا پاسخگوی نیاز بازار باشند.

خرمای کبکاب شیره دار

به دلیل این که شیره زیادی در خرمای کبکاب شیره دار به کار رفته است خواص خرما شیره دار این نوع خرما برای دهان و لثه بسیار مفید است. خاصیت آنتی بیوتیک این خرما موجب درمان عفونت دهان و لثه می شود. این خرما مملو از آنزیم است پس کار دستگاه گوارش بدن را تسهیل می کند. طعم این خرما عالی است چرا که مقدار شهد آن زیاد است.

خرمای کبکاب شیره دار

پس از برداشت خرما آن را با دستگاه های مخصوص می فشارند و سپس در کارتن بسته بندی می کنند. خرمای فشرده کبکاب تعداد خرمای زیاد در حجم کم در خود جای داده است چون خرمای کبکاب شیره دار به شکل فشرده عرضه می شود باید دقت شود هسته که با گوشت خرما مخلوط نشود.از جهت صرفه جویی در جا و نگهداری آسان تر داخل یخچال مقرون به صرفه است چون جای کمتری می گیرد.

افزودن ارده به خرما طعم بسیار شکفت انگیزی به آن می دهد. اگر از خواص خرما کبکاب با ارده بنویسیم تمام نمی شود. خواص خرما به اضافه خواص ارده منجر به خواصی بی نظیر و معجزه آسا می شود که نباید از آن ها غفلت کرد.
اگر کودکان به خوردن خرما تمایل نشان ندهند با کمی ارده خرما را طعم دار کنید و از غلظت شیرینی آن بکاهید تا کودک دلبندتان علاقمند شود.

خرما کبکاب بوشهر

همانند بسیاری دیگر از انواع خرمای موجود در بازار خرمای کبکاب بوشهر نیز دارای انواع آبدار و خشک است که به صورت عمده در بازار به فروش می رسد از این نوع خرما می توان چیپس خرما تهیه کرد که جایگزین بسیار مناسبی برای قند و‌ شکر می باشد استفاده این نوع فراورده می تواند برای افرادی که مشکل قند دارند یا با بیماری دیابت دست و ‌پنجه نرم می کنند بسیار مفید باشد.

خرما کبکاب بوشهر

خواص و کیفیت بالای خرما کبکاب بوشهر باعث شده است تا آن ‌را به عنوان یک‌ محصول صادراتی عمده عنوان کنند بسیاری از شرکتهای‌ توزیع کننده خرما کبکاب و فراورده های آن با در نظر گرفتم سلایق خریداران این محصول را در بسته بندیهای متنوعی عرضه می ‌کنند کیفیت بی نظیر این نوع خرما که مرغوب ترین آن در بوشهر تولید می شود مورد توجه بسیاری از تجار و خریداران عمده خرما قرار گرفته است.
برای صادرات هر‌ محصولی همچون شیره خرما رعایت یکسری استانداردها ضروری می باشد صادرات خرمای کبکاب نیز که نوعی محصول خوراکی به حساب می آید شرایط خاصی را می طلبد به طور مثال باید بسته بندی آن به گونه ای باشد که نه تنها باعث نگهداری محصول شود بلکه آن را به شیوه ‌ای درست تبلیغ نیز بکند صرف نظر از این موارد شناسایی بازار هدف این نوع هرما‌نیز بسیار مهم ‌می باشد که باعث رونق تولید و‌ عرضه این محصول شود به صورتی که زمینه ساز صادرات محصولات بیشتر‌را نیز فراهم آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا