رپورتاژ اگهی

خدمات فرز cnc چهار محور

خدمات فرز cnc چهار محور

خدمات دستگاه فرز چهار محور CNC در سایت مشهد cnc دارای فرز چهار محوره همزمان و فرز چهار محور ناهمزمان (سه محور و نیم) می باشد. منظور از محور چهارم همزمان و غیرهمزمان، امکان عملکرد همزمان محور چهارم (-C حول محور X) با سه محور دیگر (X,Y,Z) است. همگام سازی محور چهارم امکان ماشینکاری قطعات پیچیده مانند ماردون را فراهم می کند. کنترلر هر دو واحد Heidenhein است و دقت بالایی دارد.

قطعات مکانیکی نیز بسیار دقیق هستند. این دو دستگاه قابلیت پردازش سنبه های ساده و شیب دار، انواع اشکال صنعتی (ماندرل و قالب، تزریق پلاستیک، نوار و ماهیچه) و همچنین قطعات حساس صنعتی را دارند. از جمله قطعاتی که با این دستگاه ماشین کاری می شود، شیرهای چشمی برنجی هستند که با استفاده از فیکسچرهای مخصوص طراحی شده اند، تمامی مراحل شیر با یک بار بستن فیکسچر انجام می شود.

این باعث می شود کل عملیات بسیار دقیق باشد و عمق و ابعاد بارها بسیار دقیق باشد. دقت ماشینکاری شیر در دستگاه CNC چهار محوره را نمی توان با شیری که با چند فیکسچر و دستگاه ساده در چند مرحله ماشین کاری می شود مقایسه کرد.

مشخصات ماشین فرز CNC چهار محور

ماشین فرز  1000 CNC – چهار محور همزمان :

محور X = 1020 mm

محور Y = 500 mm

محور Z = 500 mm

محور C = حول محور X با قطر 500 و عملیات همزمان با سه محور دیگر

ماشین فرز  600CNC – سه و نیم  محور  :

محور X = 600 mm

محور Y = 400 mm

محور Z = 400 mm

محور C = حول محور X با قطر 200 و عملیات در هنگام توقف سه محور دیگر

خدمات فرزکاری

سرویس CNC 4 محور چیست؟ چرخش حول محور X که محور A نامیده می شود را اضافه می کند. دوک دارای 3 محور حرکت خطی (X-Y-Z)، شبیه به ماشینکاری 3 محوره، به علاوه محور A هنگام چرخش قطعه ظاهر می شود. چندین دستگاه مختلف برای ماشین های 4 محوری وجود دارد، اما رایج ترین آنها انواع ماشینکاری عمودی است که در آن دوک حول محور Z می چرخد.

ماشینکاری CNC (کنترل عددی کامپیوتری) یک فرآیند تولیدی پرکاربرد است که از ابزارهای برش خودکار و پرسرعت برای ایجاد طرح هایی از فلز یا پلاستیک استفاده می کند. ماشین های CNC استاندارد شامل ماشین های فرز 3 محوره، 4 محوره و 5 محوره، تراش و روتر می باشد.

ماشین ها ممکن است در نحوه برش قطعات متفاوت باشند. ممکن است قطعه کار در حین حرکت ابزار ثابت بماند، ابزار ممکن است در حالی که قطعه کار می‌چرخد و حرکت می‌کند ثابت بماند، یا ابزار برش و قطعه کار ممکن است با هم حرکت کنند.

چهار محور

ماشین‌کاران ماهر ماشین‌های CNC را با برنامه‌ریزی مسیرهای ابزار بر اساس هندسه قطعه نهایی کار می‌کنند. اطلاعات هندسه قطعات توسط یک مدل CAD (طراحی به کمک کامپیوتر) ارائه شده است. ماشین‌های CNC می‌توانند تقریباً هر آلیاژ فلزی و پلاستیک سفت و سخت را با دقت و تکرارپذیری بالا برش دهند و قطعات ماشین‌کاری شده CNC را تقریباً برای هر صنعت از جمله هوافضا، پزشکی، رباتیک، الکترونیک و صنعتی مناسب می‌سازند. با خدمات CNC چهار محوره در آینده با ما همراه باشید.

شرکت ماشین سازی جوادی قادر به تولید قطعات برای صنایع مختلف از طریق خدمات فرز CNC خدمات فرز CNC به ویژه خطوط تولید صنایع نظامی، نساجی، پتروشیمی و خودروسازی دپارتمان خدمات ماشینکاری CNC جهان ماس توانایی تولید و پردازش قطعات پیچیده از طریق فرز CNC (سه فرز CNC محور – فرز CNC چهار محور – فرز CNC پنج محور) روی انواع آلیاژها وجود دارد. ماشینکاری CNC قطعات با اشکال پیچیده و تلرانس های ابعادی و هندسی بسیار دقیق با آلیاژهای فولادی، فولاد ضد زنگ، سوپرآلیاژها، سرامیک ها و کامپوزیت ها که مستلزم استفاده از طراحی خلاقانه ابزار و یراق آلات در فرآیند تولید می باشد، تخصص این واحد می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا