رپورتاژ اگهی

خرید موتور سیکلت هوندا سنگین شش سیلندر

خرید موتور سیکلت هوندا سنگین شش سیلندر

اگر برای رفت و آمد شهری، قصد انتخاب موتور سیکلت هوندا دارید، باید با برخی از ویژگیهای فنی آنها به خوبی آشنا شوید تا بتوانید خرید مطمئن و باصرفه ای از نظر قیمت داشته باشید.
برای رفت و آمد درون شهری موتور سیکلت اسکتور اولین و بهترین انتخاب است که در دو نوع دنده ای و گازی یا اتوماتیک طراحی می شود، که نوع گازی آن سرعت و شتاب چندان زیادی ندارد و برای انجام فعالیتهای روزمره مناسب است.
خرید موتور سیکلت هوندا سنگین شش سیلندر
همانطور که می دانید در بازار داخلی خرید موتور سیکلت هوندا و تامین عمده موتور سیکلت کار چندان آسانی نیست زیرا ضمن محدودیت واردات، طی سالهای اخیر شاهد روند رو به رشد نرخ ارز نیز بوده ایم که تاثیر قابل توجه ای در میزان عرضه و افزایش قیمت موتور سیکلت داشته است.
این نوع موتور سیکلت به گونه ای طراحی شده است که بین فرمان و صندلی راننده یک فضای خالی جهت قرار دادن پاها وجود دارد، به همین علت باک موتور و همچنین انجین آن در قسمت عقب تعبیه و نصب می شود.
انواع لاستیک موتور و موتور اسپرت نیز در بازار ایران طرفداران زیادی دارد که از نمونه های پرطرفدار آن باید به نامهایی مانند مگلی، دایلیم، هیوسانگ و نینجا 250 اشاره کنیم که هر کدام از نظر قدرت موتور و افزایش سرعت ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارند.
برخی از موتور سیکلتها مانند کراس مخصوص مسابقات ورزشی طراحی و تولید می شوند که قدرت موتور، نوع لاستیک و حتی تکنولوژیهای بکار رفته در آنها کاملاً متفاوت از موتور سیکلت معمولی است، این عامل نیز نقش بسزایی در قیمت گذاری هر عدد از این محصولات دارد.

موتور سیکلت هوندا سنگین

یکی از خوش اقبال ترین برندهای مطرح در دنیا موتور سیکلت هوندا سنگین است حتما می‌ پرسید چرا؟ چون در بین ایرانیان جایگاه خیلی خوبی پیدا کرده است و افراد زیادی هستند که به آن علاقه زیادی دارند و تنها برای خرید این موتور تلاش می کنند.
امروزه شاهد این موضوع هستیم که این موتور سیکلت همچون دوچرخه حرفه ای با نسخه های جدیدی وارد بازار کشورمان می شود و نمونه های از این طرح را در بازار به خوبی می بینیم که توسط تیم سازنده این محصول به بازار ارائه شده و از نظر کیفی بسیار ستودنی است و با کدهای مختلفی و وزن و میزان‌ ظرفیت باک متفاوتی به مشتریان عرضه می ‌گردد.
موتور سیکلت هوندا سنگین
کیفیت مواد سازنده موتور سیکلت هوندا سنگین به قدری عالی است که می توان ساعتها با آن ‌در مسبرهای مختلفی رانندگی کرد بدون آنکه آسیب ببیند یا داغ شود از کمترین پلاستیک در ساختار آن استفاده شده است تا میزان‌ مقاومت آن تا چندین برابر افزایش یابد و در مسیرهای پست و ناهموار نیز بتواند همچنان با قدرت خوبی و با سرعت حرکت کند.
از سال ۱۹۴۸ تا کنون انواع مدل هوندا در شرکت چند ملیتی ژاپنی تولید شده و مدلهای جدیدتری از سالهای ۲۰۲۰ نیز در بازار دیده می شود که توسط این شرکت تولید و در سراسر دنیا توسط نمایندگیهای فروش ارائه می شود و بخش مهم آن در واردات کشور ما وجود دارد.
به مجموعه موتورهایی که حجم سیلندر آنها از ۲۵۰ بالاتر باشد در کشور ما موتور سنگین گفته می شود که برای تردد در خیابان نیاز به مجوزهای خاص دارد و مناسب برای پیست هستند و مخصوص مسابقات موتور سواری می باشند.

موتورسیکلت هوندا شش سیلندر

وقتی صحبت از قدمت و پیشینه ی موتور سیکلت گازی می شود ذهن بسیاری از ما به سمت موتور سیکلتهای شش سیلندر کشیده می شود مانند موتور سیکلت هوندا شش سیلندر که از سالها قبل مورد استفاده بوده است.
حتی امروز هم با وجود تولید موتورهای چهار سیلندر و حتی دو سیلندر موتورسیکلتهای شش سیلند همچنان طرفداران خود را دارد، امروزه تولید موتورهای چهار سیلند باعث شده که علاوه بر داشتن زیبایی و ابهت ظاهر رکوردهای خیره کننده ای را نیز در سرعت و شتاب به ثبت برسانند.
موتورسیکلت هوندا شش سیلندر
اولین سازنده های موتور سیکلت هوندا شش سیلندر شرکتهای هوندا و ام وی آگوستا بودند که اولین موتورهای شش سیلندر تاریخ را تولید کردند، هوندا به منظور کسب بهترین رکورد در مسابقات جایزه بزرگ اقدام به تولید موتور سیکلت با حجم موتور 250 سی سی و تعداد شش سیلندر کرد که دارای 24 سوپاپ خطی می باشد، کرد و بعدها این موور سیکلت به عنوان یک وسیله ی حمل و نقل پر قدرت در بین مردم محبوبیت پیدا کرد.
با توجه به تنوع مدل، برند و قدرت، موتورهای تولید شده معمولا کاراییهای متفاوتی دارند و مشتریان با توجه به نوع نیاز خود برند و مدل خاصی را انتخاب می کنند، برای داشتن یک انتخاب خوب نیاز دارید که اطلاعات کافی در رابطه با برندها و مدلهای مختلف موتورسیکلت داشته باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا