رپورتاژ اگهی

رشد کارآفرینی من بواسطه فروش لولا پروانه ای

رشد کارآفرینی من بواسطه فروش لولا پروانه ای

یکی از دلایل افزایش رغبت تاجران و کارآفرینان برای انتخاب لولای پروانه ای به عنوان حوزه کاری محبوبیت این کالا می باشد که من هم توانستم با استفاده از این موضوع رشد زیادی در کسب و کارم داشته باشم.

لولا پروانه ای استیل

پرطرفدار ترین نمونه ای این محصول همین حالت پروانه ای می باشد که در بیشتر موارد کاربرد دارد. شیوه ی کار لولا پروانه ای استیل بسیار ساده می باشد ولی همین حرکت ساده کار شما را آسان می کند و باعث می شود تا با کمترین زحمت درب را با و بسته نمایید.

از قدیم تمامی دربهای ورودی منازل از این نوع محصول بهره می بردند که تنها دلیل ان کیفیت بالای آن و امروزه هم این عمل ادامه دار می باشد. وقتی که می گوییم کار کردن با این محصول آسان است به این معناست که هر کسی می تواند به راحتی آن را در محل مورد نیاز نصب نماید.

اگر بخواهیم یکی از بهترین مواردی را که در بخش مصارف منزل استفاده می شود را نام ببریم چه اسمی آشناتر از لولا پروانه ای استیل و یراق آلات که در اندازه های مختلفی تولید می شود.

موارد مصرفی زیادی برای این نمونه وجود دارند که می خواهیم شما را با نمونه های پر کاربرد آن آشنا نماییم.

لولا پروانه ای استیل

لولا پروانه ای کوچک

لولا پروانه‌ ای کوچک می ‌توانند علاوه ‌بر درب بر روی کمدها نیز قابل ‌استفاده باشند به این نکته توجه داشته باشید که هنگام استفاده از لولا در انواع جعبه، درب یا کمد می ‌توانید این امکان را داشته باشید که درب را به‌ صورت 180 درجه باز و یا حتی بسته نمایید نصب لولاهای پروانه‌ ای به‌ سادگی و فقط با استفاده از چهار پیچ می ‌تواند انجام شود

زمانی‌که ما در محل درج پیچ روی وسیله خود سوراخهایی را ایجاد کردیم می ‌توانیم با قرار دادن لولای پروانه‌ ای و بستن پیچها آن را روی کار متصل نماییم برای خرید لولاهای پروانه ‌ای باید به طول و عرض مورد نظر، رنگ و جنس لولای که می‌ خواهید استفاده کنیم توجه کافی داشته باشید.

جالب است بدانید که استفاده از لولا علاوه‌ بر انواع درب ضد سرقت بر روی درب کابینتها نیز نصب می‌ شود. لولا پروانه ‌ای کوچک مناسب نصب بر روی انواع کابینت می‌ باشد لولاها نیز انواع مختلفی دارند که می‌ توان به لولاهای معمولی، لولای متری، لولای دو طرفه و غیره نیز اشاره کرد.

لولا پروانه ای کوچک

لولا کابینت

هنگامی که شما می خواهید لولا کابینت تهیه کنید باید مشخص کنید که کابینت شما از چه جنسی است و برای چه نوع مصرفی آن را نیاز دارید یعنی انواع لولا برای کابینتهای ام دی اف هایگلاس و فلزی متفاوت است.

نصب لولاها یک کار بسیار مهم و اساسی است که باید توسط افراد متخصص و فنی انجام شود و مراحل نصب آن به طور دقیق و منظم انجام شود تا مشکلی در نصب درها به وجود نیاید.

در بعضی مواقع و بعضی مکانها برای قرار دادن وسایل و مرتب کردن آنها از کابینتهای صنعتی استفاده می کنند که لولا بدنه یکی از یراق آلات مهم استفاده شده در آن است و این نوع لولا خود دارای انواع مختلفی است که هر کدام از مواد مختلفی تشکیل شده اند.

بعضی از انواع لولا صنعتی سوراخ باز و برخی دیگر سوراخ بسته هستند و تعداد سوراخهای آنها می تواند متغیر باشد بعضی دو سوراخ و بعضی چهار سوراخ هستند که داشتن چهار سوراخ باعث افزایش مقاومت لولا می شود از لولای چهار سوراخ بسته گاهی بعنوان لولای مخفی نیز استفاده می شود زیرا سوراخهای آن دیده نمی شوند و در کار مانند لولای مخفی عمل می کند.

لولا کابینت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا